Gå til innhold

Tips til klesbutikker i London?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Middels prisnivå, klassisk stil som likevel er litt unik / med edge? 

Anonymkode: e24aa...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På varehuset John Lewis er det mye bra til middels pris.

Ellers er vel de fleste kjedebutikkene helt ok men kanskje ikke de mest spennende likevel. jeg har fått opp øynene for Uniqlo som har klassiske klær.

Anonymkode: 09aed...459

Skrevet

Collectif er ganske unikt sånn sett, de har butikker i Camden Market blant annet. De er kjent for sine 50- og 60-tallsklær.

Ellers er mine favoritter i London f.eks Next og Monsoon. M&S (Marks & Spencer) er en ganske vanlig kjedebutikk, men kan ha en del fint innimellom. Beyond Retro og Dalston kan være kult, hvis man liker det retro, ikke ulike Collectif.

Hvis du ønsker unge designere med litt edge kan Dover St Market være kult. 

Ellers har man en del gode bruktbutikker, slik som Traid i Dalston og Peckham (Fulham / Notthing Hill).

Liker man outlet som kan gi gode priser kan f.eks Matchesfashion eller London Designer Outlet muligens være noe. 

Så har man litt mer high end, slik som Depop og Vinted.

Av markeder hvor jeg ofte finner fine klær, er f.eks Spitalfields Market, men også Camden. Camden har tatt seg litt opp igjen, synes jeg, etter flere år med masseturisme og mye ræl. Der har det blitt en del edgy og enkeltstående designere. Det er gøy å gå der igjen. 

Kunne sikkert nevnt flere, men mange av mine favoritter i London gikk dessverre dukken under pandemien. Et tips er dog å bestille fra britiske nettbutikker og hente når du er i London (hvis du finner noe kult, men ikke finner butikken fysisk). :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...