AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:21 #1 Skrevet søndag kl. 19:21 Jeg lurer på om noen kan anbefale en vibrerende buttplug som sitter godt på plass. Den jeg har nå detter ut når mannen min knuller meg vaginalt. Anonymkode: c1ed1...63f
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #2 Skrevet i går, 08:39 Ingen??? Noen av dere har tips, det garanterer jeg. Anonymkode: c1ed1...63f
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kjøp deg en thrusting buttplug. Anonymkode: 6afbd...a85 1
Hunter76 Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Jeg løste samme problem med å kjøpe de som er i matt finish.. Og en med anal pinne.. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kjøp deg en thrusting buttplug. Anonymkode: 6afbd...a85 Kan du anbefale noen, helt konkret? Anonymkode: c1ed1...63f
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Hunter76 skrev (21 minutter siden): Jeg løste samme problem med å kjøpe de som er i matt finish.. Og en med anal pinne.. Hva mener du? Altså med pinnen Anonymkode: c1ed1...63f
Hunter76 Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva mener du? Altså med pinnen Hunter76 skrev (4 timer siden): Jeg løste samme problem med å kjøpe de som er i matt finish.. Og en med anal pinne.. Smal pinne.. Skulle det stå.. F…. Autokorrektur! Anonymkode: c1ed1...63f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Hunter76 skrev (11 timer siden): Aha! Altså ytterst? Anonymkode: c1ed1...63f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Vil fraråde bruk av plugger som bare har en rundt stopper. https://www.nytelse.no/analplugg/easytoys-anal-collection-analplugg-i-metall-klar/menn/ Disse kan faktisk forsvinne inn i rektum fortere enn hva man tror. Jeg hadde en kjæreste som brukte en slik plugg. Og plutselig ble det tur til legevakta da den forsvant inn. Anonymkode: 0a5e3...b67
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #10 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Aha! Altså ytterst? Anonymkode: c1ed1...63f Ja. Den må være så tynn i stilken, at lukkemuskelen får lukke seg skikkelig rundt den. Har aldri prøvd vibrerende, men problematikken er den samme med vanlige plugger. Jeg synes en Lovense Lush funker godt analt, men den må du nesten knytte en tråd i, for sikkerhets skyld. Anonymkode: 94218...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå