Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du før styrketrening og hvor lenge før er minimum tid å spise? 

Mvh rookie 

Anonymkode: 239fc...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kommer an på når jeg trener. Hvis jeg trener på morgenen spiser jeg gjerne havregrøt med banan og peanøttsmør eller lønnesirup og valnøtter. Hvis jeg trener etter jobb tar jeg gjerne en brødskive før trening. Spiser ca en times tid før trening. 

Endret av Lizard
  • Liker 1
Skrevet

Tilpasser ikke måltidene etter når jeg skal trene. Trener jeg kl 06 trener jeg på tom mage. Trener jeg kl 10 har jeg hatt frokost først. Trener jeg på kvelden har jeg spist middag 0-3 timer før. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å passe på at jeg spiser ca 1 time før trening. Da spiser jeg ikke på tom eller full mage og føler jeg har energi til økta. Spiser vanlig mat. Brødskiver/knekkebrød om det er morgen eller middag om det er ettermiddag. Passer på at det ikke blir et stort måltid rett før trening.

Spiser minimum 40g protein innen en time etter trening. Proteinpannekaker, vafler, shake e.l.

Anonymkode: 88a9b...3e4

Skrevet

Kommer helt an på. Trener jeg etter middag lar jeg det gå et par timer før jeg drar på trening, og tar gjerne en banan like før jeg drar. Trener jeg rett etter dagskift så spiser jeg i bilen, vanligvis riskaker og en banan. Tilpasser måltidet etter tiden det tar før jeg får trent. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Prøver å passe på at jeg spiser ca 1 time før trening. Da spiser jeg ikke på tom eller full mage og føler jeg har energi til økta. Spiser vanlig mat. Brødskiver/knekkebrød om det er morgen eller middag om det er ettermiddag. Passer på at det ikke blir et stort måltid rett før trening.

Spiser minimum 40g protein innen en time etter trening. Proteinpannekaker, vafler, shake e.l.

Anonymkode: 88a9b...3e4

Hvorfor akkurat protein?

Anonymkode: db141...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...