Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et langt forhold tok slutt i dag. Han ønsker ikke NOE kontakt videre. Men han ble hos meg i timesvis hvor han vekselvis var veldig nostalgisk og gråt over meg han skulle miste, og rambla i vei om at han skulle forandre alt mulig i livet sitt. Vi tok bussen videre fra meg (jeg skulle videre på et arrangement og han skulle hjem). På busstoppet så han helt lost ut, som om JEG hadde slått opp med HAM. Og klemte meg som om jeg var hans elskede som skulle reise på et 1 år utenlandsopphold. Jeg er trist men også veldig forvirra. 

Anonymkode: 4d4ba...cb3

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt snakker vi siden dere ikke bor sammen?

Sikkert gjort noe som ikke er forenlig ned monogamt forhold. 

Anonymkode: 40368...da3

Skrevet

Fortsett å gå, ikke se deg tilbake!

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis lettere å dumpe enn å bli dumpet. 

Anonymkode: 9b1ca...6c1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Sikkert gjort noe som ikke er forenlig ned monogamt forhold. 

Har ikke gjort noe galt, og det sa han og.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg skjønner det men. Det var bare rart. Måtte minne ham på at jeg ikke trenger å høre om ting som skal skje i livet hans framover, da han har bestemt at jeg ikke skal være en del av det...

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (1 time siden):

Fortsett å gå, ikke se deg tilbake!

Jeg prøver å huske på at det kan komme muligheter framover.

Akkurat nå føler jeg meg bare utafor. Og følte meg så overrumpla av timinga for bruddet. Virka faktisk som han tok det litt spontant. 

• Hjerte 2
Skrevet

Det er grusomt å gjøre det slutt med noen når det «bare» er saker og ting som mangler eller blir feil.. uten at noe har skjedd av utroskap og lignende. Man mister et menneske i livet og er også årsak til at noen andre mister et menneske i livet. 
det er tøft, og det bør være det.

Og det er nok det. Er ikke noe å analysere. 
Håper dere begge får lykke i livet og finner noen som passer dere bedre 😊

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Nordlending1 skrev (2 minutter siden):

Det er grusomt å gjøre det slutt med noen når det «bare» er saker og ting som mangler eller blir feil.. uten at noe har skjedd av utroskap og lignende. Man mister et menneske i livet og er også årsak til at noen andre mister et menneske i livet. 
det er tøft, og det bør være det.

Og det er nok det. Er ikke noe å analysere. 
Håper dere begge får lykke i livet og finner noen som passer dere bedre 😊

Men han ville jo miste meg. Jeg skjønner ikke det.

Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at han så åpenlyst ønsker at jeg skal savne ham, huske ham som spesiell etc. For han skulle aldri glemme meg osv. Det er jo nettopp å glemme hele ham jeg har lyst til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har ikke gjort noe galt, og det sa han og.

Folk kan si en ting og allikevel gjøre noe annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men han ville jo miste meg. Jeg skjønner ikke det.

Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at han så åpenlyst ønsker at jeg skal savne ham, huske ham som spesiell etc. For han skulle aldri glemme meg osv. Det er jo nettopp å glemme hele ham jeg har lyst til. 

Ja hvis han ikke føler du er rett for han så er det jo trasig uansett. 

men hvor gamle er dere..? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Folk kan si en ting og allikevel gjøre noe annet. 

Blir for dumt å påstå at jeg var utro.

AnonymBruker
Skrevet
Nordlending1 skrev (44 minutter siden):

Ja hvis han ikke føler du er rett for han så er det jo trasig uansett. 

men hvor gamle er dere..? 

Det er det som er så rart. Han har ikke sagt annet enn hvor rett jeg har vært for ham. Hvor heldig han er som møtte meg osv. Det er ikke lenge siden han sa det sist, heller.

Selv i dag snakket han om hvor mye han har savnet meg osv. Jeg skjønner ikke.

Føler vi er for gamle til overraskende brudd men tydeligvis ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er det som er så rart. Han har ikke sagt annet enn hvor rett jeg har vært for ham. Hvor heldig han er som møtte meg osv. Det er ikke lenge siden han sa det sist, heller.

Selv i dag snakket han om hvor mye han har savnet meg osv. Jeg skjønner ikke.

Føler vi er for gamle til overraskende brudd men tydeligvis ikke. 

I dag? Så dere sitter liksom å trøster hverandre etter et brudd? 

jeg gjorde det slutt med min eks for mange år siden, det var det vanskeligste jeg noen gsng hadde gjort. Men jeg visste innerst inne at det var det rette, selv om vi hadde en unge på to år. Det var grusomt, jeg savnet eksen med en gang, angret, følte meg skyldig, kjente på en enorm tristhet og hjertesorg. 
jeg gikk ut på trappa ved inngangsdøra hver kveld for å sitte å bare få luft, og innimellom gråte, fordi savnet var enormt og jeg synes det vsr forferdelig alene. Dette gjorde jeg i nesten et år. 
Men jeg visste det var rett med et brudd likevel. 

vi måtte jo ha en kontakt pga ungen. Lite første året, bare kort om det vi måtte kommunisere om. Vi måtte det for å komme oss videre. Så økte kontakten når vi følte oss klare og over det. 
hadde vi ikke hatt unge, hadde vi ikke snakket mer. 

dere kommer dere ikke videre om dere skal snakke om dette og ha en kontakt. 
gjør noen det slutt så er det faktisk over. Gjør hsn det slutt for å få noe oppmerksomhet og spille på følelser for å så ta deg tilbske, så bør det iallefall være slutt. 
tar han lett på det og gjør det uventa slutt og angrer seg etterpå, vil du aldri føle på tillit og trygghet , og det bør være slutt. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Nordlending1 skrev (19 minutter siden):

I dag? Så dere sitter liksom å trøster hverandre etter et brudd? 

jeg gjorde det slutt med min eks for mange år siden, det var det vanskeligste jeg noen gsng hadde gjort. Men jeg visste innerst inne at det var det rette, selv om vi hadde en unge på to år. Det var grusomt, jeg savnet eksen med en gang, angret, følte meg skyldig, kjente på en enorm tristhet og hjertesorg. 
jeg gikk ut på trappa ved inngangsdøra hver kveld for å sitte å bare få luft, og innimellom gråte, fordi savnet var enormt og jeg synes det vsr forferdelig alene. Dette gjorde jeg i nesten et år. 
Men jeg visste det var rett med et brudd likevel. 

vi måtte jo ha en kontakt pga ungen. Lite første året, bare kort om det vi måtte kommunisere om. Vi måtte det for å komme oss videre. Så økte kontakten når vi følte oss klare og over det. 
hadde vi ikke hatt unge, hadde vi ikke snakket mer. 

dere kommer dere ikke videre om dere skal snakke om dette og ha en kontakt. 
gjør noen det slutt så er det faktisk over. Gjør hsn det slutt for å få noe oppmerksomhet og spille på følelser for å så ta deg tilbske, så bør det iallefall være slutt. 
tar han lett på det og gjør det uventa slutt og angrer seg etterpå, vil du aldri føle på tillit og trygghet , og det bør være slutt. 

Ja, i går i timene før han slo opp, prata han om hvor mye han har savna meg, siden sist, og vi hadde bla sex. Jeg synes det har vært noen rare uker i det siste hvor han har vært travel og kort i kontakten, så var i utgangspunktet letta da han både møtte meg og var så veldig kjærlig. Men så snudde han brått om, sa han måtte gå, og da jeg spurte hvorfor, kom bruddet. 

Ja, han var enormt trist da han sa at det er slutt. Var som om noen nær ham hadde dødd. Var veldifg rart. For vi har vært sammen lenge nok til ar jeg faktisk har trøsta ham når folk nær ham har dødd. Og det minna litt om det. 

Vi har ingen barn sammen, og ingen naturlige møtepunkt utover at vi bor ganske nært hverandre. 

Nei, jeg tror ikke han gjorde det slutt for å få oppmerksomhet. Jeg er litt bekymra for om han ikke har det bra, men jeg har ikke tenkt å kontakte ham. Jeg spurte ham hva vi skal gjøre med hans/felles ting men han spurte bare tilbake hva vil du som om han ikke brydde seg. Tok ingenting med seg da han gikk.

Jeg vil heller ikke ha ham tilbake. Føler alt vi hadde sammen er knust og ødelagt. Og veldig merkelig å liksom skulle trøste ham fordi han slo opp med meg. Jeg rakk jo knapt å ta det inn selv. Det var først på arrangementet jeg var på etterpå, at tårene kom. Og så har jeg knapt klart å spise. Alt kjennes ut som en usmaklig spøk. At han skulle stå der med øyne breddfulle av kjærlighet og si at han går fra meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Forskjellen er at å dumpe noen som oftest ikke er et øyeblikks-innfall, men noe man har bearbeidet over tid.

Når man blir dumpet, så må du slite med alle følelsene der og da. 

Anonymkode: 3b442...021

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forskjellen er at å dumpe noen som oftest ikke er et øyeblikks-innfall, men noe man har bearbeidet over tid.

Når man blir dumpet, så må du slite med alle følelsene der og da. 

Anonymkode: 3b442...021

Ja. Det som var så rart, var at HAN hadde så masse følelser...grein og så nesten redd ut. Jeg var vel mest bare i sjokk. På et tidspunkt måtte jeg undertrykke latter så jeg ikke skulle virke som jeg gjorde narr av ham. Det var bare så nytt og uvirkelig for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ved å grine og fortelle mye fint om deg mens han slår opp, gjør at du blir lettere å ha med å gjøre. Du får liksom et håp. For "han elsker meg jo fortsatt... Hvis jeg bare blir tynnere og blidere så angrer han seg sikkert!

Ei venninne av meg ble dumpet av samboeren sin. Men "han elsket henne fortsatt, altså". Men hun fortjente så mye bedre. Og det kunne han ikke gi henne. Selv et par måneder senere da han plutselig hadde dame og hun var gravid, så "elsket han henne fortsatt, og skulle ønske det var hun (veninnen min) han skulle ha barn med". Det tok åresvis før hun kom over han! 

Anonymkode: 7d70d...27f

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ved å grine og fortelle mye fint om deg mens han slår opp, gjør at du blir lettere å ha med å gjøre. Du får liksom et håp. For "han elsker meg jo fortsatt... Hvis jeg bare blir tynnere og blidere så angrer han seg sikkert!

Anonymkode: 7d70d...27f

Nei, jeg har ikke noe håp. Tenker at dette er slutten på ordentlig. Ble faktisk litt irritert over at han grein sånn. Om noen skal grine så er det jo meg!

Jeg er allerede blid, ihvertfall mye blidere enn ham. Kan sikkert bli litt tynnere men var uansett i gang med å trene mer.

Han trenger heller ikke ha noe med meg å gjøre framover.  Kanskje vi treffes på bussterminalen liksom... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...