Elbk Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Fikk match på Tinder med en fyr, og vi var begge i kategorien "Et forhold". Vi møttes på kafé og pratet i tre timer. Jeg ble vel litt betatt, men chatten døde ut noen dager etter daten. Ca en måned senere sendte han melding og lurte om jeg jeg ville bruke han til forlystelse og selskap. Jeg hadde en kladd med samme tema liggende i chatten vår, som jeg ikke turde å sende. Jeg har aldri hatt en elsker før, bare vært i forhold. Da han spurte sa jeg ja, - lengter etter god sex og har lyst til å utforske sexlivet mer. Vi har møttes to ganger hjemme hos hverandre, og jeg syns sexen har vært super. Vil gjerne møtes mer! Nå har vi ikke har hatt kontakt siden onsdag kveld (4 dager), og vi har ikke snakket om hva "forlystelse og selskap" egentlig innebærer. Jeg er i utgangspunktet ute etter en kjæreste, og må vel innrømme overfor meg selv at jeg håper dette skal utvikle seg til det. Men jeg skjønner at det trolig ikke ligger i premissene. Så hva gjør man? Hvor lang tid tar det før menn skriver igjen? Har han ghostet meg? Skal jeg skrive og si hva jeg føler/mener? Er det jeg som ghoster han med å ikke skrive? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Han er ikke interessert i et forhold. Det at det sto på Tinder var bare for å få flere interessenter. Anonymkode: 93808...648 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Det står at dere er i forhold eller at dere er ute etter forhold? Høres ut som en som vil ha sex, ja. Anonymkode: 4508c...915 2
exictence Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Tror jeg ville vært innstilt på at det ikke blir forhold. Å bruke hverandre til sex og selskap kan være greit nok, hvis du vil bare det, hvis ikke kan det bli en stor kjærlighetssorg med mye smerte og savn. 4 dager er 8ikke lenge for et sånt slags forhold. Han vet vel hva du føler. Jeg ville ikke gjort noe som helst.
Elbk Skrevet 28. april Forfatter #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det står at dere er i forhold eller at dere er ute etter forhold? Høres ut som en som vil ha sex, ja. Anonymkode: 4508c...915 Vi er begge single, og godt oppe i 40-åra... Og på Tinder var vi begge i kategorien som ønsker et forhold.
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Det er veldig dårlig å gå inn i et situationship hvis du er ute etter et forhold. Anonymkode: 706f7...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig dårlig å gå inn i et situationship hvis du er ute etter et forhold. Anonymkode: 706f7...ad1 *Ide Anonymkode: 706f7...ad1
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Elbk skrev (1 time siden): Vi er begge single, og godt oppe i 40-åra... Og på Tinder var vi begge i kategorien som ønsker et forhold. Hva har han gjort og sagt hittil som gjør at dere går veien for forhold da? Sex betyr ikke forhold. At det står at de ønsker forhold på Tinder betyr ikke at det er sant. Mange gjør det for å få flere matcher. Anonymkode: 93808...648
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå