AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Vi har konfirmasjon i september og holder på med invitasjoner til utsendelse. Dato er gitt jula, nå kommer mer høytidlig med mere info. Blant konfirmantens faddere er et vennepar av oss. Vi er faddere for deres barn. Like før jul gikk de fra hverandre , og har ulik adresse og barna 70/30. Sender vi en innbydelse mdd begges navn og barna, eller bør vi sende en til han og barna og en til henne og barna? De snakker lite sammen pr i dag Anonymkode: 37fe8...9d8
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Send til hver av de, en til han og en til henne. Barna kan stå på en av invitasjonene. Anonymkode: a6b29...9f3
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Ville sendt en til hver av dem.. Anonymkode: 3b113...a5e
A-mamma Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Jeg ville sendt en til hver og inkludert barna i begge invitasjonene. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Send til hver av de, en til han og en til henne. Barna kan stå på en av invitasjonene. Anonymkode: a6b29...9f3 De bør stå i begge invitasjonene! Anonymkode: 1da26...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april En invitasjon til hver og barna i den som de bor hos 70 % Anonymkode: c67ad...f20
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Send invitasjon til begge + barna i begge invitasjonene. Jeg fikk ikke invitasjon til fadderbarnet mitt selv om jeg og far (vi er skilt) samarbeider ok. Anonymkode: 54eb8...87b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå