Gå til innhold

Damer,er dere på noen av de stedene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange forskjellige steder på nett med seksuell tema der man kan møtes for forskjellige treff eller felles interesser eller for å date, som Nakentid, Cupido, Lystclub, SpicyMatch, Fetlife osv..(sikkert flere) Er dette noe dere er inne på? Eller er KG det eneste? Spør da mitt inntrykk er at slike sider stort sett er 99 % menn...

Er dere på slike sider? Hvilke sider? Svar gjerne med alder og sivilstatus. 

Ønsker svar fra KUN damer!

Anonymkode: 172c2...30f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

K35. Singel. 

Er ikke på noen av de sidene. Ønsker ikke å møte noen kun for hookups. Utenom KG bruker jeg Instagram (privat profil) også er jeg på to Discord (felles interesser). Vurderer å lage profil på Happn i sommer, men har ikke så stor tro på å møte noen via app. 

Anonymkode: cda7e...3a7

• Liker 1
Skrevet

Ingen anelse hva de nettsidene er for noe. Singel, kvinne i 30-årene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av di. Men nå er jeg ute etter et forhold og ikke bare sex. 

singel, k38

Anonymkode: 89a4a...a54

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt, ikke overrasket hvis det stemmer at det er 99% menn. 

Anonymkode: 7133a...872

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Cupido. Fant en der og vi holdt på et par år før han flyttet fra byen. Ikke vært på noen av de etter det. Begynner å bli noen år siden. 

Anonymkode: f8b86...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Har en profil på nakentid. 

Kvinne

Anonymkode: e86a3...256

AnonymBruker
Skrevet

Nei, virkelig ikke. Hadde ikke Tinder en gang da jeg var singel. 

Anonymkode: b1ad7...444

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

nei, ingen! er singel. deilig å slippe det! 

men hvis jeg skulle brukt noe så ville det vel blitt happn sikkert. men det er lenge til... 

Anonymkode: 01d4c...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var innom cupido Club, siden jeg er veldig sensuell og det seksuelle er viktig for meg… men jeg var innom to ganger bare 😂 fikk ørten meldinger fra gifte menn, som gjerne var 30-40 år eldre - som var «generøse».. Grøss! Og når jeg avviste fikk jeg beskjed om at jeg var en mann 😂 Nei, hjelpes….. 

Anonymkode: d96f4...50b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Ja, for damer er vel også sensuelle + at det seksuelle er viktig inn i nytt forhold? Slik ei skriver (uten alder). For de sidene må jo ikke være kun for hookups eller bare sex, men et sted man kan møtes med tanke på forhold med felles interesse for sex eller type sex (sammen med alt det andre som skal på plass selvfølgelig). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dere på slike sider? Hvilke sider? Svar gjerne med alder og sivilstatus. 

k44, nei, ikke på noen av de stedene, singel

Anonymkode: f4a59...2d4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 41 og singel, har aldri vært og kommer aldri til å være på slike sider, er ikke desperat.

Dessuten så har jeg ikke sex med menn jeg ikke er sammen med, det er ikke min greie. Trives godt som singel og ser ikke for meg et forhold, klarer fint å fikse meg selv.

Anonymkode: 116d7...c8a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Ja, for damer er vel også sensuelle + at det seksuelle er viktig inn i nytt forhold? Slik ei skriver (uten alder). For de sidene må jo ikke være kun for hookups eller bare sex, men et sted man kan møtes med tanke på forhold med felles interesse for sex eller type sex (sammen med alt det andre som skal på plass selvfølgelig). 

Men vi damer vil som regel ikke ha sex med tilfeldige, desperate menn som henger på slike sider. Vi er selvsagt glad i sex, men da helst i trygge rammer med noen vi kjenner. Ikke med noen som slenger frem pikken med en gang man tar kontakt...

Anonymkode: 2aa6b...c13

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

K38. Jeg har tidligere vært på Cupido og er på Fetlife. Jeg er ikke så aktiv på Fet grunnet et overveldende antall henvendelser fra menn. Jeg har ikke tid til å svare alle, bli kjent og alt det der. Det blir for mye. 

Anonymkode: 7615e...2cf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 95b65...ec2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 40 her. Jeg prøvde å finne nakentid nå. Googlet etter det, men det kom ikke opp. 
kunne ha tenkt meg å registrere meg på et sånt sted. 

Anonymkode: 5212b...a6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ts

Ja, for damer er vel også sensuelle + at det seksuelle er viktig inn i nytt forhold?

Nettsidene du nevner er ikke steder jeg ville registrert meg for et seriøst forhold. 

Anonymkode: cda7e...3a7

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde Cupido da jeg var singel. Skrev veldig tydelig hva jeg var ute etter. Druknet i henvendelser, og ingen respekterte hva jeg hadde skrevet så tydelig. 

Ja sikkert minst 90% menn. 

Anonymkode: 45949...7ff

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne 40 her. Jeg prøvde å finne nakentid nå. Googlet etter det, men det kom ikke opp. 
kunne ha tenkt meg å registrere meg på et sånt sted. 

Anonymkode: 5212b...a6e

Nakentid med .no bak, så er du der. Forbered deg på å bli bombet i innboksen og få mange rare tilbud. 

Anonymkode: 17862...c06

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...