Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DÆNG! :sjarmor:

Herved har jeg grafset til meg fra Bridget. Takk for at du pakket opp for meg, så slapp jeg å bruke energi på dét også i dag.

*tar ordet med meg og går ut for å leke i trafikken*

Gjest Anonymous
Skrevet

*tar ordet med meg og går ut for å leke i trafikken*

...... å med det samme kommer en bil og deiser borti Bertha, slik at ordet kommer flyvende i luften og lander på mitt fang....... :ler:

*Takk Berth for at du er så uforsiktig* :sjarmor::sjarmor:

Jeg er best best best best best best........... :sjarmor:

Ps: Erru sur du da usikker?? :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

*tut-tut* Det er bare meg! Skal du sitte på merete? Så skal jeg kjøre deg i mål jeg! :sjarmor:

Skrevet

VRÆÆÆÆL!

Dårlig gjort... det gjorde vondt! (tror jeg brakk ei negl)

Gjest Anonymous
Skrevet
*tut-tut* Det er bare meg! Skal du sitte på merete? Så skal jeg kjøre deg i mål jeg! :sjarmor:

Ha ha ha :hoho:

*Truru virkelig jeg går på den du?*

Har nok egen sykkel jeg vettu, med 10 gir å alt.... :briller:

Så kan dere primadonnaer, Ærta Bertha, usikre gultrut og alle dere andre få bli igjen her dere...... :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

*I`m bad, I`m bad, I`m bad,* :ler::ler::ler:

Skrevet

Det var MIN presang! Har anmeldt Bertha for tyveri og dere andre for råkjøring og brudd på alle trafikkregler så nå kommer politiet snart og tar dere! :evil: Jeg tar med meg ordet til et fredelig sted og koser meg med et glass vin. :)

Skrevet

Jeg har da ikke stjålet noe :o

... bare "lånte" ordet litt. Er det noe galt i det, da?

Tenk å anmelde meg. Jeg som er uskyldigheten selv..... sørlending og all ting!

Livet er hardt, dere *sukk*

Skrevet

Makan til barnslig oppførsel blant ungdommen nå til dags......*kaster hodet bakover*.......... sånn var det ikke da jeg var ung! :o

Da - da hadde man respekt da. RESPEKT! Tror ikke nådagens ungdommer vet hva ordet betyr engang......... :x

Makan - jeg tror jeg ringer Gry personlig jeg......... dette finner jeg meg bare ikke i! :evil:

:evil: :x

Gjest Anonymous
Skrevet

Å giiid :o

Men bare klag så mye du vil du, for du får ALDRI det siste ordet.... :ler:

Thats mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :briller::briller:

Skrevet

Bertha - du DÆNGet meg midt i øynene og "grafset" til deg - det er hverken pent eller uskyldig! :sjokk:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå må dere slutte å mase *fjasefolk* :sjarmor:

Dere får aldri det siste orde :briller::briller:

*Tullekopper og masefjanter* :ler::ler::ler:

Skrevet

Herrejemini... tåler du ikke et aldri så lite DÆNG! en gang?

La oss nå ikke miste fokusen, som er det siste ordet. Hva med å inngå en allianse, en allianse med det formål å grafse ordet fra Merete? To mot én går jo som kjent ikke - hu ha'kke sjans :sjarmor:

Så inviterer vi alle de andre til å bivåne høne-kampen mellom oss etterpå *gjesp* som jeg selvfølgelig vinner. Sleip og slesk som jeg er.

Skrevet

OK - tar med meg ordet og legger det sammen med alle trollene under senga så tør ikke Merete hente det :)

- jeg er ikke sleip og slesk som deg, men strategisk og utspekulert så jeg vinner selvfølgelig etter at vi har danket ut Merete :briller:

Skrevet

Jasså... alle ligger og ZZZzzzZZZzzzzzzzZZZ. Hm.... lister meg frem og TAR ORDET og stormet ut døren....

Ja, så fikk jeg det i natt også... *s*

Skrevet

Jeg var her sist i natt (?) hittil...

og får det siste ordet :wink:

Skrevet

Og mens de andre kranglet, og noen til og med hadde sovnet, TOK THIA SISTE ORDET

Skrevet

Synes dere fortsatt er veldig barnslige jeg da........... tenk å krangle sånn da - åsså om det siste ordet! :o

Hvorfor er det så veldig viktig å få det siste ordet da??????? Hmmhhh... har jeg aldri skjønt! :roll:

8)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...