Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DÆNG! :sjarmor:

Herved har jeg grafset til meg fra Bridget. Takk for at du pakket opp for meg, så slapp jeg å bruke energi på dét også i dag.

*tar ordet med meg og går ut for å leke i trafikken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*tar ordet med meg og går ut for å leke i trafikken*

...... å med det samme kommer en bil og deiser borti Bertha, slik at ordet kommer flyvende i luften og lander på mitt fang....... :ler:

*Takk Berth for at du er så uforsiktig* :sjarmor::sjarmor:

Jeg er best best best best best best........... :sjarmor:

Ps: Erru sur du da usikker?? :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*tut-tut* Det er bare meg! Skal du sitte på merete? Så skal jeg kjøre deg i mål jeg! :sjarmor:

Ha ha ha :hoho:

*Truru virkelig jeg går på den du?*

Har nok egen sykkel jeg vettu, med 10 gir å alt.... :briller:

Så kan dere primadonnaer, Ærta Bertha, usikre gultrut og alle dere andre få bli igjen her dere...... :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

*I`m bad, I`m bad, I`m bad,* :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var MIN presang! Har anmeldt Bertha for tyveri og dere andre for råkjøring og brudd på alle trafikkregler så nå kommer politiet snart og tar dere! :evil: Jeg tar med meg ordet til et fredelig sted og koser meg med et glass vin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke stjålet noe :o

... bare "lånte" ordet litt. Er det noe galt i det, da?

Tenk å anmelde meg. Jeg som er uskyldigheten selv..... sørlending og all ting!

Livet er hardt, dere *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til barnslig oppførsel blant ungdommen nå til dags......*kaster hodet bakover*.......... sånn var det ikke da jeg var ung! :o

Da - da hadde man respekt da. RESPEKT! Tror ikke nådagens ungdommer vet hva ordet betyr engang......... :x

Makan - jeg tror jeg ringer Gry personlig jeg......... dette finner jeg meg bare ikke i! :evil:

:evil: :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini... tåler du ikke et aldri så lite DÆNG! en gang?

La oss nå ikke miste fokusen, som er det siste ordet. Hva med å inngå en allianse, en allianse med det formål å grafse ordet fra Merete? To mot én går jo som kjent ikke - hu ha'kke sjans :sjarmor:

Så inviterer vi alle de andre til å bivåne høne-kampen mellom oss etterpå *gjesp* som jeg selvfølgelig vinner. Sleip og slesk som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK - tar med meg ordet og legger det sammen med alle trollene under senga så tør ikke Merete hente det :)

- jeg er ikke sleip og slesk som deg, men strategisk og utspekulert så jeg vinner selvfølgelig etter at vi har danket ut Merete :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså... alle ligger og ZZZzzzZZZzzzzzzzZZZ. Hm.... lister meg frem og TAR ORDET og stormet ut døren....

Ja, så fikk jeg det i natt også... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere fortsatt er veldig barnslige jeg da........... tenk å krangle sånn da - åsså om det siste ordet! :o

Hvorfor er det så veldig viktig å få det siste ordet da??????? Hmmhhh... har jeg aldri skjønt! :roll:

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...