Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du Cassandra: NÅ har du hatt det siste ordet lenge nå............ og dette gjør jeg herved en slutt på! :briller::briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant *ler*.....nå vil vi ha det også - hehe det vil si meg da - så vips - nå tok jeg det :hoho: ...og løøøøper bort med det ......

Lille meg 2

Gjest Anonymous
Skrevet

....Her kommer jeg.....snapper ordet, hiver meg på sykkelen og sykler så fort som bare det mot mål..... *Pust pes*

:briller:

Skrevet

*hiver seg på en annen sykkel, skrenser inn foran Merete og snapper ordet*

Skrevet

ups, kjepper i hjulene? Tar ordet og stikker ivei.......

Skrevet

Hm, lurer på om jeg må sette en stopper for dette tøvet.

Alle må da vite at ordet det er mitt - og bare mitt.

Kanskje jeg burde ta ibruk sterkere midler (hysj - ikke et ord til Gry - tror ikke det er helt reglementert - men skitt au)

Altså: ordet er MITT

fingrene av fatet!

:lol:

Skrevet

Vi ha det --- og tar det - og forsvinner ut i sneværet.....

(satser på at ingen finner meg igjen) :sjarmor:

Skrevet

Hundene mine sporet deg opp. Hit med det, ellers putter jeg snø i buksa di :sjarmor:

Skrevet

Det var dårlig gjort å bruke hunder :evil: ... Men kaster snøball tilbake ... og stikker av med ordet igjen!!! :ler2:

Skrevet

Jeg gir meg for overmakta, kryper til køys og sover litt i stedet. Jeg har nemlig vært på nattskift. :wink:

Skrevet

Du har jo ikke bruk for ordet når du sover - så jeg passer på det imens.... :lol:

Skrevet

Det er en betryggende tilstand å være innehaver av det siste ord, selv om det i dette forum er en tilstand som i gjennomsnitt varer i halvannet minutt.

Jeg får nyte min tid, i visshet om at når jeg nå sender det, så vil det ha tatt den tid det tar meg å skjenke meg en kopp kaffe at noen har overtatt stafettpinnen.

livet er urettferdig.....enhver som sier noe annet forsøker å selge deg noe.

Milo

Skrevet

Jeg sover ikke jeg, så jeg tar gjerne ordet....

*springer og springer* :ler:

Skrevet

Nå er jeg våken! *Rasker med meg ordet og kaster meg på ski innover i skogen.* :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også våken vettu....hehe :ler:

Snapper til meg ordet og legger det under puta mi...

Der vil sikkert ingen finne det!!!! :D

Skrevet
:sjarmor: *Sniker meg inn og rapper det, stapper det ned i BH' og løper* :sjarmor:
Skrevet

Nå vil jeg også være med på kampen om det siste ordet !!! :D ......løper etter deg - og napper det i et ubevoktet øyeblikk opp av Bh'en din !! sånn ...nu er det mitt for en liten stund ...... :hoho: legger det i lomma ...og løper videre *pust -pes*........

:hoho:

Lille meg 2 :sjarmor:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...