Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kjæresten min, men han er impotent. Jeg vil fortsatt ha sex, er det galt å finne noen å ha sex med uten at han vet det?

Anonymkode: 1f8d9...bc9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det heter å være utro. 
Hva med å prate med ham om det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg elsker kjæresten min, men han er impotent. Jeg vil fortsatt ha sex, er det galt å finne noen å ha sex med uten at han vet det?

Ja, for da lyver du og går bak ryggen på kjæresten din som du elsker.

Anonymkode: 3ec2a...a7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sex er mer enn samleie. Får han deg til å komme, nyte? 

Anonymkode: dd413...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, for da lyver du og går bak ryggen på kjæresten din som du påstår at du elsker.

Anonymkode: 3ec2a...a7b

Hei ts. Jeg tillot meg å rette litt på en respons du fikk. Rettelsen er utheva. Etter min mening elsker du ikke mannen din. Da hadde ikke tanken på utroskap slått deg engang.

• Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...