AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Leser jeg dette riktig? Aldri hørt om før. https://ibb.co/1tNn6N5H (pga filstørrelsen) Anonymkode: 4b7b8...638
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Du får snart spørsmålet .. vil du puste i nødvendig luft eller normal luft. Normal luft er 200 kroner ekstra. Jeg elsker å reise. Men griskheten til flyselskapene og ikke minst flyplassene dreper gleden. Anonymkode: b6051...b62 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Ja, spesielt på lavpris selskapene. Anonymkode: 939db...174
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Vanlig, men det har vært diskutert om det er lovlig. Flyselskapene later som det er for å få mindre håndbagasje, men men kabin stappfull av bagasje ble bare et problem etter de begynte å ta dyrt betalt for å sende. Det beste hadde vært om hvert sete hadde sin dedikerte plass til bagasje, og der gikk grensen for hva man fikk ta med. Evt fjerne bagasjehyllene og bare få ta med det som får plass under setet foran. Anonymkode: 1378c...4de
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Ok, takk, da får jeg bare godta dette. Fin pris likevel, tur/retur Afrika for et par tusen. Anonymkode: 4b7b8...638
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Veldig vanlig. Folk leser bare ikke godt nok. Jeg reiser mye, og jeg ser mange misforstår. De rimeligste billettene selges med «håndbagasje», men folk leser ikke at det er størrelsekrav på typ 30x40 cm. De tror «håndbagasje» betyr kabinkoffert, og begynner å krangle når de blir stoppet. Dette skjer ofte. Anonymkode: c572f...c30
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Jeg synes det er helt greit jeg, at man betaler for det man har behov for på hver tur. Skal jeg på en dagstur i jobbsammenheng har jeg bare behov for å ha med ei veske som kan plasseres under setet foran og da er det jo greit å slippe å betale for å ha med kabinkoffert. Skal jeg være borte en natt eller to og trenger jeg jo toalettsaker, nattøy og klesskift, men jeg trenger jo ikke en stor, innsjekket koffert på en kort tur, så da er det greit at jeg kan velge å betale for kabinkoffert (som stort sett er rimeligere enn innsjekket bagasje). Skal jeg på langtur kan jeg velge å betale "full pakke" med både innsjekket bagasje og kabinkoffert. Anonymkode: e415f...930 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Tenker de kunne forby trillekofferter i kabinen, de er for harde og tar opp for mye plass i bagasjehyllen. Målene på annen bagasje kunne de vært rausere med, pr nå er jo grensen i cm for å ikke betale mindre enn det som får plass under setet. Jeg har alltid min under setet, men må likevel betale siden den er over målene man må betale for. Anonymkode: 1378c...4de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå