AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Jeg blir hele tiden pushet på å kjøpe frønæring mot utmattelse. Dette ser ut som nok en useriøs MLM-greie, men er det noen her som har prøvd det? Hvorfor får man ikke kjøpt det på apotek/helsekost/butikk hvis det er så bra? Anonymkode: f123c...3bd
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Det er bare scam. Styr unna. Anonymkode: 9804a...9c6 1 5
Eneri Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Jeg prøvde det ca trekvart års tid da jeg var fryktelig sliten. Det var mye på en gang; har skjønt i ettertid at noe skyldtes begynnende overgangsalder, det var stress og mye sykemeldte folk på jobb/ny og udugelig leder, jeg sov ca 4 tiner pr natt og utviklet hørselstap og kraftig tinnitus, tyngre omsorgsoppgaver og bekymring hjemme. Jeg var overveldet og visste ikke hvor jeg skulle begynne for å få snudd skuta. Frønæring virket som en "enkel start". Brukte bare en type. Syns jeg opplevde noe bedring, blant annet virket det som om det hjalp kroppen min å ta opp vitaminene jeg tok via tilskudd (hadde tatt jern, Omega3 og d-vitamin lenge uten særlig effekt på verdiene, men nå begynte det endelig å gå opp). Frønæring er dyrt syns jeg. Jeg ser heller ikke bort fra at det var en placeboeffekt; at bare det faktum at jeg selv tok et grep og prøvde aktivt å få kontroll på en uholdbar situasjon hjalp meg psykisk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Det er MLM-tull. Styr unna Anonymkode: e8644...212
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå