AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:44 #1 Skrevet søndag kl. 07:44 Gi meg ditt beste tips for en fin dagstur i Trondheim og omegn! (Friluftsliv, ikke bytur) Anonymkode: 957a2...4fe
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:50 #2 Skrevet søndag kl. 07:50 UT.no | Søk Anonymkode: 2710c...172
krishnaaa Skrevet søndag kl. 07:54 #3 Skrevet søndag kl. 07:54 Hvor skal jeg begynne!? Ladestien for sjøluft og skog i bynære strøk, Bymarka eller Estenstadmarka for tur rundt skogsvann, Leirfossen for tur langs Nidelva, Midtsandan i Malvik… fåååår hjemlengsel!
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:59 #4 Skrevet søndag kl. 07:59 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): UT.no | Søk Anonymkode: 2710c...172 Kjenner selvsagt til ut, men ønsker tips til konkrete turer fra noen som har gått de og liker de godt. Anonymkode: 957a2...4fe
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:59 #5 Skrevet søndag kl. 07:59 krishnaaa skrev (4 minutter siden): Hvor skal jeg begynne!? Ladestien for sjøluft og skog i bynære strøk, Bymarka eller Estenstadmarka for tur rundt skogsvann, Leirfossen for tur langs Nidelva, Midtsandan i Malvik… fåååår hjemlengsel! Takk for tips! Hvis du skulle velge 1 tur, hvilken ville du valgt? Anonymkode: 957a2...4fe
krishnaaa Skrevet søndag kl. 08:12 #6 Skrevet søndag kl. 08:12 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for tips! Hvis du skulle velge 1 tur, hvilken ville du valgt? Anonymkode: 957a2...4fe Ladestien er nok min favoritt☀️ Så hvis du er i Trondheim for en kort periode og må velge EN, anbefaler jeg den. Til Bymarka kan du få deg en hyggelig trikketur også da, hvis dét frister😊 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:22 #7 Skrevet søndag kl. 08:22 krishnaaa skrev (9 minutter siden): Ladestien er nok min favoritt☀️ Så hvis du er i Trondheim for en kort periode og må velge EN, anbefaler jeg den. Til Bymarka kan du få deg en hyggelig trikketur også da, hvis dét frister😊 Herlig! Takk! Har et par dager der og er ikke kjent så godt å høre fra noen med lokalkunnskap! Anonymkode: 957a2...4fe
krishnaaa Skrevet søndag kl. 08:35 #8 Skrevet søndag kl. 08:35 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Herlig! Takk! Har et par dager der og er ikke kjent så godt å høre fra noen med lokalkunnskap! Anonymkode: 957a2...4fe Åh, kos deg! Hvis du vil ha god mat og drikke er min favoritt Ladejarlen litt utenfor sentrum. Løkka også. Eller Ladekaia slm ligger langs Ladestien. Da kan du høre på fjorden nens du spiser🥰
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:44 #9 Skrevet søndag kl. 08:44 Ladestien er min favoritt i Trondheim ved fint vær. Tar buss til Rotvoll og går stien tilbake til sentrum. Anonymkode: 3cb98...0b5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:14 #10 Skrevet søndag kl. 10:14 Buss til Skistua og gå til Elgsethytta, eller følg stien opp til Storheia, høyeste punktet i Bymarka. Anonymkode: 6fba5...4ca 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:54 #11 Skrevet mandag kl. 17:54 Kommer litt an på hva du liker. Liker du marka, ville jeg gått til Elgsethytta fra Skistua. Fin tur, koselig hytte. Men om du bare vil ruse relativt bynært, er jo Ladestien nydelig. Da er det obligatorisk med et stopp på enten Ladekaia eller Sponhuset (eller gjerne begge to). Om du liker byen, er jo Bakklandet fint og da kan du rusle langs elva. Fin runde langs Marinen, over en av broene og så til Bakklandet hvor du avsluttet turen med an kaffe. Anonymkode: 9a463...d32 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:47 #12 Skrevet tirsdag kl. 16:47 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kommer litt an på hva du liker. Liker du marka, ville jeg gått til Elgsethytta fra Skistua. Fin tur, koselig hytte. Men om du bare vil ruse relativt bynært, er jo Ladestien nydelig. Da er det obligatorisk med et stopp på enten Ladekaia eller Sponhuset (eller gjerne begge to). Om du liker byen, er jo Bakklandet fint og da kan du rusle langs elva. Fin runde langs Marinen, over en av broene og så til Bakklandet hvor du avsluttet turen med an kaffe. Anonymkode: 9a463...d32 Tusen takk for gode tips! Anonymkode: 957a2...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå