Gå til innhold

Dere som er plus size (str 50 o.l), hvor handler dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke nettbutikker? Vet så klart om Zizzi. 

Anonymkode: 45e88...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cellbes, Ellos

Anonymkode: 702b1...23f

Skrevet

Jeg handler flere steder. Her er en liste av de jeg browser mest:

Zalando, zizzi, emp-shop, ellos, cellbes, amazon, cider curve, bonprix, shein og kappahl 

På de rimeligste sidene er det gjerne mye klær i syntetisk materiale, så jeg er flittig på å sjekke hva klærne er laget av, men kvalitetsmessig kan ofte noe syntetisk "rask" fra Amazon vare meg mye lengre enn ei dyr bukse fra zizzi, så er mye prøving og feiling. Jeg prioriterer gjerne sider som zalando, zizzi, bonprix, kappahl og cellebes først forsi retur er enklere og hos noen gratis, deretter sprer jeg søket videre til de utenlandske sidene hvor retur er mer tungvindt og dyrere

Skrevet

Jeg finner ting i kvalitet på Lindex av og til, COS, Asket, Everlane og Ralph Lauren plus hos Ellos og Zalando. Dvs hos COS gidder jeg ikke prøve bukser lenger, men jeg kan bruke overdeler og enkelte skjørt der. 

Anonymkode: a2a9a...5d9

Skrevet

I tillegg til det som er nevnt over; Evans, Monsoon, Marks&Spencer, 

Anonymkode: 6d9bd...c2f

Skrevet

Boozt har noe, men Zalando har større utvalg. Curvii, Ulla Popken

Hva slags stil er du ute etter? 

Anonymkode: 8b138...db3

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

veronica<3, mod.

Skrevet

Spørs jo hva slags klær du er ute etter. Jeg har funnet en fin kjole på Floyd.

Anonymkode: c3aa3...f86

Skrevet

Bonprix😊 Sjekk hva de er laget av! Har mye billig i polyester og mye fint i bomull som er litt dyrere (fortsatt ganske billig).

Har brukt de i mange, mange år. Nå er jeg nede i 46/48 og klarer meg i de fleste vanlige butikker, men bruker fortsatt Bonprix til kjoler (så mye fint!) og haremsbukser. 

Anonymkode: d316a...c61

Skrevet

Cubus, hm, KappAhl og zalando handler jeg mest i fra. Hadde jeg hatt økonomi til det så hadde jeg handlet mer på koko. Jeg bruker mest kjoler, skjørt og bluser. I tillegg finner jeg litt på kirrpis og finn.

Kan ikke fordra polyester så handler det meste i bomull. Evt ull eller viscose uten elastan. Er veldig positiv til cubus som har virkelig er størrelsesinkluderende og har mange klær i naturmaterialer. 

Jeg handler ikke fra zizzi siden jeg liker klær som faktisk har litt passform, og deres klær er jo like flatterende som en potetsekk på min kropp.  

Anonymkode: 1db28...aba

Skrevet

Jeg bestiller ofte klær fra torrid.com 

fra usa men kjekt å ha klær i god kvalitet som ikke er like alle andres 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I tillegg til det som er nevnt over; Evans, Monsoon, Marks&Spencer, 

Anonymkode: 6d9bd...c2f

Må du betale toll/moms på klær fra Monsonn og Marks&Spencer?

Anonymkode: bf54e...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...