Gå til innhold

Livet etter...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe?

Jeg har ikke noe liv enda. Eller, jeg får ingen glede av det. Hver dag er grå. Jeg har null behov for å stå opp. Men jeg må. Jeg teller ned timene til jeg kan legge meg. Tydelig er jeg lykkeligst når jeg sover.

Finnes det noe liv etter den man elsket? Det skulle ikke forundre meg om svaret var nei.

Anonymkode: 8db97...1e0

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JA, det finnes!

Ta tiden til hjelp, gå turer, vær sammen med familie og venner. Plutselig, når du minst aner det, får du øynene opp for en annen. 

Klem fra meg.  

Anonymkode: eb0bc...965

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, TS. Jeg mistet mannen min for over ett år siden, og fortsatt er det tungt. Det siste jeg ønsker er å møte en annen, - man slutter ikke å elske en mann  fordi om han dør.

Morgenene er verst og om jeg skal gjøre de tingene han pleide å gjøre, spise mat han likte eller ser klær og annet som tilhørte han. 

Man må bare leve med sorgen og etterhvert blir den lettere og mindre fremtredende.

Bruk tiden din på ting som gir deg glede. Livet har gitt deg en vond opplevelse, så sørg selv for å gi deg selv gode opplevelser og ting å glede seg over og til. Ta små turer. Kom deg ut av huset. Gjerne prate med noen du vet har opplevd det samme, og vet hvordan du har det. 

Anonymkode: ff687...cca

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet samboer for 2,5 år siden, og husker knapt noe fra 2024, da jeg måtte ordne så mye praktisk og var gjennom et vondt arveoppgjør som tok halvannet år.

Det er først det siste halvåret jeg begynner å merke at sorgen er annerledes nå, og at jeg ikke tenker konstant på kjæresten som døde og alt det jævlige som skjedde.

Har dårlig samvittighet for det, men det er også godt å ikke alltid være påkoblet

Innerst inne skjønner jeg ikke hvor han er hen, og venter på at han skal ringe meg eller komme hjem.

💔

Anonymkode: eae13...ec4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...