AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Lurer på hvilke (tilsynelatende) ikke-seksuelle ting som du finner seksuelt tiltrekkende? Enten ved partner eller generelt. Jeg tenner på at kjæresten alltid holder meg i syne og er vendt mot meg når vi er på lang avstand. Føler meg trygg og beskyttet av det. Han er idrettsutøver, og jeg synes disiplinen som ligger bak også er veldig sexy. Anonymkode: f9aec...a52
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april En kjekk mann i uniform og en flott butch dame ikledd dress 😍. Anonymkode: b2b45...749
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april En mann som evner å be meg på date, planlegge den og ikke velger aller enkleste løsning (som nærmeste pub ved der han bor). Er så lei av "Vi burde treffes snart..." og så overlates resten til meg, hver gang. Lista ligger så lavt at jeg ble kjempeimponert av daten som hadde booket bord (for sikkerhets skyld, i fall det ble fullt) og hadde helt i vann til meg før jeg kom. Utrolig synd at vi ikke klikket ellers. Generelt menn som tar sin del både av planlegging og gjennomføring, og ikke bare venter på ordre. K49 Anonymkode: a4143...39e 5
Nooni Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Hans trygghet, besluttsomhet og gjennomføringsevne i ting han bestemmer seg for. Dette i kombinasjon med omsorgen han viser meg og at han ikke er en push-over, det er utrolig sexy.
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Å gå bak mannen min når vi er på fjelltur. Han GÅR så utrolig sexy og har så fine bein og rumpe og beveger seg på en måte som tenner meg veldig. Han aner ikke noe om hva jeg gjår og tenker på når vi vandrer der på stiene 😊 For meg er det nok å tenke på dette for å bli tent. Anonymkode: 83d79...8e4 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Jeg tenner på følelsen jeg får på jazzkonserter, hvor de på scenen improviserer, hvor det er en groove. Jeg fantaserer ikke om sex der og da, men det setter meg stemning som gjerne "gjøres om" til mer sexy tanker senere. Jeg tenner også på følelsen av å vite at jeg har sexy undertøy og stayups eller strømper med holder under de ellers tekkelige klærne. Om jeg f eks skal i jobbmøter jeg synes er krevende, kan det booste selvfølelsen å vite og kjenne - selv om ingen vet eller ser. Anonymkode: b8dde...515 2
Katten.2.0 Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Det er ikke noe som gjør meg direkte tent, men noe som bygger under intimiteten, nærheten og tryggheten mellom oss - som igjen nærer seksualiteten: At hun lytter til meg, møter meg med forståelse og ro. At hun kommuniserer på en ordentlig måte. Ellers liker jeg å se på hendene hennes eller nakken. Hvordan håret faller. Det er så mange glimt som gir meg minner om andre ting. Og så mange små øyeblikk som skaper helheten jeg elsker. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Strømpebukser. Dominerende damer. Høye damer. Anonymkode: 541ed...ae5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Grove, store arbeidshender. Det flotteste jeg ser hos en mann Anonymkode: 8b053...09c 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Flott, elegant voksen kvinne i en kort kjole/skjørt er alltid hot å se. Anonymkode: affe2...1a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Damer som flirer og ler på samme måte som unge damer på 18 eller 20 gjør. Voksne damer har i 99% av tilfellene enn sånn voldsomt tilgjort latter med høy lyd. Man mister jo all lyst når man ser/hører det. Grusomt. Anonymkode: 5e879...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Omsorg Nærhet Ydmykhet Anonymkode: 2dacd...abd 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Damer som flirer og ler på samme måte som unge damer på 18 eller 20 gjør. Voksne damer har i 99% av tilfellene enn sånn voldsomt tilgjort latter med høy lyd. Man mister jo all lyst når man ser/hører det. Grusomt. Anonymkode: 5e879...6d9 Ja, pussige greier! Har hørt slik latter fra naboens hage da hun har hagefest for en gjeng 40+ damer. Grusom latter å høre på.. Anonymkode: affe2...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Å se en mann ta seg av barnet sitt. Er nabo til en alenefar jeg aldri tidligere ville kastet et øyeblikk på, fordi han er litt stor og har en god mage. Jeg har aldri blitt tiltrukket av overvektige. Men denne mannen er så sexy! Han er en fantastisk pappa og holder både hus, hage og alt utstyr (bil o.l.) i orden. Også kjører han Harley, relativt sexy det òg. Vi ble elskere i fjor sommer 😉 Anonymkode: 40f20...807 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april Lyden av en løs beltespenne 🫠 Anonymkode: 94ba7...afb
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april Mannen skulle reparere noe så usexy som toalettet. Han var så flott da han skrudde sammen delene at jeg ble helt satt ut av spill. Kunne aldri drømme om at jeg skulle få sånne tanker i en sånn dritt-setting… Han var så selvsikker og stilig… Det er et eller annet med mannfolk som ikke er redd for møkk. Men som selvfølgelig vasker seg og er hygienisk! Anonymkode: d765c...61d
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Skrevet 30. april Musikk. Herregud, å kjøre bil med *dunk dunk*-musikk setter fantasien i spill, og det er klart for å ønske mannen velkommen inn så fort jeg kommer inn døra! Anonymkode: fee42...021 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #20 Skrevet 30. april Kunnskap og engasjement. Anonymkode: 47e85...8ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå