Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen 1. Mai tradisjon? Ut å spise,dra på tur,drive i hagen eller noe helt annet? 

Anonymkode: 9d7db...731

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir som en vanlig lørdag eller søndag for meg. Flagger ikke.

Går kanskje en tur, eller leser en bok.

Anonymkode: 9fde8...922

AnonymBruker
Skrevet

Slapper av. Unngår propagandasendingene på NRK og Tv2.

Anonymkode: 35634...1d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heiser flagget,går på jobb og tjener i underkant av 1400 Kr.timen før skatt. Kommer hjem litt sent på aftenen,spiser pølser og is for siden ta ned flagget.  Har hatt fri 1 Mai 2-3 ganger i de siste 30 årene,synes det er litt rar følelse. Men nå er jeg snart så gammel at jeg kan ha fri/ferie hele året😀.

Men jeg unner folk å demonstrere slik at vi små grå musene/maurene kan drive i det skjulte. 

Anonymkode: 0c07a...9dd

Skrevet

Jeg skal på jobb (og er glad for det siden det er rød dag), også blir det vel bare hjem og slappe av etterpå tenker jeg. :)

Skrevet

jobber...

AnonymBruker
Skrevet

Her skjer det mye arrangementer i byen den dagen, så er været noenlunde ok drar vi nok ut en tur.

I tillegg til 1.mai tog og taler, så er det også tivoli, vårmønstring for div mc og bilklubber, div matboder, grilling, div aktiviteter for barn.

Pleier å være mye folk og veldig hyggelig. Nesten litt 17.mai stemning, bare mer avslappa og behagelig klær 😄

Anonymkode: 5b144...39e

Skrevet

I år skal jeg på date den dagen, har ingen spesielle tradisjoner men vi har fått oss flagg nå og feste til det på terassen så henge ut det verfall ☺️🇧🇻 

• Liker 1
Skrevet

Jobber 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bursdag, så alltid selskap, både som barn og voksen. Vi samles alltid mange hos meg. alle er velkomne og trenger ikke sende ut invitasjon. Har vært sånn siden jeg var liten, litt færre nå selvsagt en når jeg var barn. Men barna mine, moren min, søsken med familie, et par gamle tanter osv, + noen venninner. Er det fint vær griller vi, er det innevær lager jeg istand til taco+ stort kakebord. 

Anonymkode: 36805...082

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke enda. Eller jeg vet jo at jeg skal til kjæresten da, men utover det så er det vel ikke noe planer.

Anonymkode: 34cc2...6aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2026 den 13.31):

Har du noen 1. Mai tradisjon? Ut å spise,dra på tur,drive i hagen eller noe helt annet? 

Anonymkode: 9d7db...731

Flagger.

Anonymkode: 8c320...392

AnonymBruker
Skrevet

Fri( jobber turnus). Blir som en helgedag. Sove litt lenger, henge opp flagget, bruke lang tid på frokost, komme seg ut og etter hvert kjøpe en is. 

Anonymkode: 19591...740

AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg går på brua over motorveien her jeg bor for å se på vårsleppet.

Anonymkode: c135a...c74

Skrevet

Går i tog. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal reise bort den 2. mai, så jeg pakker, soler meg om det er sol, støvsuger litt...og tar en rolig dag. Skal i en bursdag da, så ettermiddagen forsvinner.

Anonymkode: 24410...b94

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fri, ikke noe mer enn det.

Anonymkode: ff1c4...169

• Liker 1
Skrevet

Har langhelg, drar på hytta. Regner med at det blir litt hagearbeid og så soling (hvis været slår til)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som vernepleier i psykiatrisk avdeling, så for meg var det en vanlig jobbdag, bare med tillegg. Nå chiller jeg på terrassen i sola og spiser pizza

Anonymkode: 8142f...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...