AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei, De siste 3 dagene har kroppen min vært veldig aktiv. Jeg startet med mye smerter og det som kjentes ut som rier, med stram mage og bølger som kom og gikk. Det var rundt 5 minutter mellom det de kalte sammentrekninger, og CTG viste rundt 100. Det var såpass vondt at jeg ikke fikk sove, og jeg ble innlagt for vurdering. Jeg hadde også slim (trolig deler av slimproppen). På sykehuset viste CTG at baby hadde det fint, men de fant lite/ingen effektive rier, og jeg hadde bare ca. 1 cm åpning. Jordmor vurderte det som modningsrier. Jeg måtte få morfin (sovedose) for å klare å sove, og da roet det seg og jeg fikk sove i flere timer. Nå virker det som det enten har gått over eller at det er en pause. Jeg er nå skrevet ut fra sykehuset. Jeg er i uke 36 og lurer på om noen har erfaring med eller tanker om hvor lenge det kan være igjen til fødsel når det har vært sånn? Setter pris på svar og hjelp. Alt er vansklig å vite som førstegangsfødende. Anonymkode: dc8ee...5d6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Du er nok i latensfase, den kan fint vare en hel uke. Jeg begynte som det natt til en mandag - fødte natt til torsdag. Anonymkode: 7fe4e...2d2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Kan det gå helt til termin? Anonymkode: dc8ee...5d6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er nok i latensfase, den kan fint vare en hel uke. Jeg begynte som det natt til en mandag - fødte natt til torsdag. Anonymkode: 7fe4e...2d2 Kan det gå helt til termin? Er vell best for baby vente i magen Anonymkode: dc8ee...5d6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det gå helt til termin? Er vell best for baby vente i magen Anonymkode: dc8ee...5d6 Hvis du er i en latensfase tviler jeg på at det varer til termin. Siden det gikk over etter sykehusbesøket og søvn, så kanskje det bare er sterke kynnere / modningsrier. Jeg hadde også det ca 1 uke før jeg gikk inn i latensfase. Fødte selv i uke 37. Anonymkode: 7fe4e...2d2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du er i en latensfase tviler jeg på at det varer til termin. Siden det gikk over etter sykehusbesøket og søvn, så kanskje det bare er sterke kynnere / modningsrier. Jeg hadde også det ca 1 uke før jeg gikk inn i latensfase. Fødte selv i uke 37. Anonymkode: 7fe4e...2d2 Tror dere dette kan starte igjen snart, eller kan det ta tid? Anonymkode: dc8ee...5d6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dere dette kan starte igjen snart, eller kan det ta tid? Anonymkode: dc8ee...5d6 Det er umulig å vite, forskjellig fra kvinne til kvinne. Anbefaler å ta det lugnt, lade batteriene, i tilfelle det skulle gå til fødsel. Utenom det må du bare vente og se. Anonymkode: 3a6ac...78f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå