AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Hvordan ser dere damer på det? Er det noe dere kunne gjort for gøy, om det var flere damer tilstede og stemningen var avslappet? Jeg spør fordi jeg fikk tilbud om dette i vinter. Vi var på julebord i en stor firmahytte på fjellet, og i de sene nattestimer endte jeg opp i badstue med to kvinnelige kollegaer. Jeg er 39 år og de rundt 47-48 år. Vi var veldig fulle og plutselig spurte hun ene om de begge skulle runke meg. De sa det litt på tull, men det virket som at hun ene faktisk ville det. Jeg merket at det var lite liv i "lillemann" på det stadiet og var derfor litt flau og takket nei. Det ble ikke noe mer mas og vi bare lo det bort og glemte det litt. Dagen etter kunne jeg selvsagt ønske jeg takket ja, for jeg er alltid så morgenkåt dagen derpå. Dette er noen måneder siden nå og vi har ikke nevnt det, men merker jeg har lyst til å ta det opp neste gang vi er fulle sammen. Er dette noe dere damer kunne gjort i riktig setting? Her var det ikke snakk om sex eller noe, kun noen vennlige og "kollegiale napp" fordi vi var fulle og i godt humør 😁 #69dudes Anonymkode: bd5e5...a23
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Vips så anmelder de deg for seksuell trakassering og du må bytte jobb. Lykke til. Anonymkode: fbabb...657 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Nei, men jeg er i et godt forhold med en mann jeg håper å gifte meg med. Vi har mye sex, bra sex, og herlige hverdager sammen. Da er andre menn helt uinteressante. Om jeg var singel: har alltid styrt unna slikt på jobb. Iallefall en jobb jeg har tenkt å beholde en stund. Det er så mange andre å ta av at jeg ikke trenger å klusse det til i en jobb jeg liker. Om forholdet mitt var dårlig og sextørke over år: da hadde jeg sikkert vært tilbøyelig til litt av hvert. Hadde sikkert vært utsultet på begjær og intimitet. Men da hadde jeg nok ville blitt tilfredsstilt selv også gjennom piv. Der du gjorde en innsats for å gi meg orgasme. Så hadde vi avsluttet med at jeg sugde deg og du kom i munnen min, eller der du måtte ønske. Hadde ikke ville hatt med den andre kollegaen. Det er kleint. Om det var rn ukjent kvinne så kunne hun gjerne deltatt hun også. Eller ukjent mann. Anonymkode: a174a...455
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Slike ting på jobb styrer jeg unna. Jeg og en mannlig kollega har den type "humor" sammen at vi kan kødde med hverandre på en slik måte. Men det stopper der. Andre kolleger har funnet hverandre på jobb, så ingenting er umulig. Men om en av mine mannlige kolleger hadde spurt om jeg ville runke ham, hadde jeg takket nei og fortalt det til flere av våre andre kolleger. Anonymkode: f3b30...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hadde vi avsluttet med at jeg sugde deg og du kom i munnen min, eller der du måtte ønske. Anonymkode: a174a...455 Det hadde vært veldig, veldig deilig. Men tror vi var langt fra den situasjonen i badstuen. Mulig de bare hadde runket pikken min med 3-4 "drag", og det var det. Det var mer en humoristisk partystemning enn en seksuell stemning der vi satt. Guess we'll never know 😁 TS Anonymkode: bd5e5...a23
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette noe dere damer kunne gjort i riktig setting? Her var det ikke snakk om sex eller noe, kun noen vennlige og "kollegiale napp" fordi vi var fulle og i godt humør 😁 Så full har jeg heldigvis aldri vært. Det finnes ingen riktig setting for dette. Og hva er det du mener de skal nappe uten at det blir sex? Noen kollegiale napp i øret? Anonymkode: 68b6b...5bc 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april Nei. Jeg kunne aldri tenkt meg å gjort noe seksuelt med en kollega. Dette er folk du må se daglig. Anonymkode: 0e926...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april Nei, det hadde ikke vært aktuelt, selv om jeg var singel. Orker ikke drama på jobb, og å involvere seg seksuelt legger i høyeste grad til rette for drama og at ting blir vanskelig om den ene ikke vil mer. Hvis det skulle være aktuelt, måtte det vært noen på jobb jeg ble forelsket i (noe jeg også unngår i det aller lengste av samme årsak som over, så svært lite sannsynlig). Og da hadde vi datet og det vært en helt åpenbar og tydelig interesse der, lenge før det ble noe runking. Så du hadde visst at det var innafor 😉 Anonymkode: 422fd...9e2
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april Jeg har hatt sex med en kollega eller tre, men det har jo vært vanlig privat sex, ene ble jeg kjæreste med. Å sitte i et boblebad og "kollegialt" nappe løken til en fyr med flere til stede, hadde jeg nok aldri gjort. Jeg er en frigjort og åpen dame jeg altså, og har sett litt mer peniser til kolleger enn normalen sikkert (i sånn guttehumor-sammenheng, kjøre helikopter-greier eller at de sovner på dass med bokseren nede liksom). Men akkurat det der ser jeg faktisk ikke for meg at jeg kunne gjort nei. Anonymkode: a09b1...8e2
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april Vær sjeleglad for at du takka nei, du… Anonymkode: 39c00...184
AnonymBruker Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april Jeg og venninna mi, som jeg jobber med, gjorde faktisk det på firmatur nå i vår 😅 Han fikk kose med begge oss og vi tok oss av han. Anonymkode: c1b13...d18 1
Doolittle Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Som ung og lovende fikk jeg et slikt tilbud litt utpå en jobbpils en gang. Jeg hadde kjæreste, så jeg takket nei. Ganske fornøyd med det, men hadde jeg vært singel hadde jeg nok kanskje takket ja isteden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå