Gå til innhold

overdose..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

okei,jeg var veldig deprimert for bare en time siden ville bare dø for å gjøre en lang historie kort...så jeg lette gjennom medisin skape hadde ike så mye liggende uten om 2 resept disiner

..og noen pinex men de ville jeg ikke stappei meg for man ender jo bare opp med nyreskadeeller noe..

Hadde 5 ibumetin liggende stappet i meg dem og en hel hau med afipran rundt 25 stk.

Men nå angrer jeg meg,har ikke merket noe til tabletten enda,men hva vil skje?....Burde egnentelig løpe ned på legevakten men trørr ikke vil ikke få diagnosen depresiv igjen..jeg hadde fått ordan plive mitt hadde det bra i 3 år men så bare pang i natt,så jeg stappet i meg de pillene...Så er det farlig,eller var det ikke nok til at jeg kan ta skade ..!?og isåfall hva slaks skade sånn ca.

har begynt å føler meg litt kvalm nå... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kontakte lege.

Denne tråden kommer nok til å bli stengt, siden KG ikke kan hjelpe deg i slike tilfeller. De kan kun en lege.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg vil instendig be deg om å ta kontakt med legevakt umiddelbart. Ikke vent - ring dem med en eneste gang!

Vi her på Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å gi deg den hjelpen du trenger, jeg oppfordrer deg til å kontakte helsevesen / Mental Helse for oppfølging.

Lykke til.

Mie (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...