AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Denne fikk jeg i dag tidlig og så den ikke før nå. Når jeg trykker på pdf filen nederst, så får jeg opp at kontoen må verifiseres innen 24 timer. Jeg har ikke brukt noen andres bilder eller navn. Har knapt vært på fb og messenger. Er bare innom på fb en gang i blandt for å bare se om det er noe nytt med venner og kolleger. Jeg klikket på pdf filen og skulle få en kode på 6-8 tall som jeg skulle bruke. Den koden kom ca 4 timer etterpå enda det ble skrevet at koden blir sendt til både sms og e-mail. Har noen av dere på fb vært borte i dette og evt si om det er svindel eller ei? Jeg vil nødig at kontoen blir sperret. Anonymkode: 73f7c...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Halve meldingen er svensk og du valgte å åpne en pdf fil? Anonymkode: 548c2...654 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Det er bs. Bare blokker. Anonymkode: cb165...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Halve meldingen er svensk og du valgte å åpne en pdf fil? Anonymkode: 548c2...654 La helt ærlig ikke merke til at det var blanding norsk og svensk. Jeg hører begge språkene hele dagen lang på jobb. Da velger jeg å blokkere hele meldingen. Anonymkode: 73f7c...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Vertifiseringsfil, som pdf? 🤷🏼♂️ Altså en fil du må laste ned, og de fleste ikke kan redigere? Men du får ikke beskjed om hvor du skal sende den tilbake? Har du faktisk gjort noen av bruddene den påstår? For ellers klarer jeg ikne skjønne hvordan noe i meldingen skal vire troverdig... Anonymkode: fa2d7...e48 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå