Gå til innhold

Opplevde dere en stor, ekte kjærlighet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor vanlig det er- å treffe noen, bli forelsket i mange år fremover, der den andre personen føler det samme? 

Anonymkode: 6f8f1...b82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde ihvertfall med meg. Jeg falt veldig for kjæresten (nå mannen ) min, så mye at jeg ble veldig fysisk kvalm og hadde veldig sterke reaksjoner. Kjæresten min ble heldigvis ikke kvalm hver gamg han så meg, men ellers hadde vi det ganske likt. Vi er gift på 16. året og vi har det kjempefint! Det er selvsagt annerledes enn de første årene, men vi er hverandres foretrukne selskap og tidsfordriv alle dager i uken. 

Anonymkode: 7e454...c7b

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å oppleve ekte kjærlighet. En som elsker deg, blir så glad for å se deg hver gang, en som vil være nær deg hver kveld. En som alltid lytter til deg, ser deg i øynene og viser med hele kroppspråket sitt at du er dens verden. 

Det kan være en hund, men it is what it is, og kjærlighet er kjærlighet 

Anonymkode: 3b518...162

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, for meg «stor og ekte» betyr ikke nødvendigvis gjensidig. 
Ja, vi var sammen i litt over et år, frem og tilbake. Jeg husker fortsatt dagen (og datoen) da han sa til meg «Jeg elsker deg, men…» 

Anonymkode: 224de...4b0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, om det varer evig vet man jo aldri, men vi har vært sammen i over 20 år og jeg vil påstå jeg er like forelsket enda. Han er bare så flott :hjerte:

Anonymkode: 260d7...388

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja 🥰 

Anonymkode: 725e2...561

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 0c64a...226

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært vært veldig voldsomt forelsket men det har aldri blitt den store kjærligheten. Var veldig glad i eksmannen min i mange år, men på langt nær sjelevenner eller twinflames...  Voksen med barn, men drømmer vel innerst inne om å engang møte den store kjærligheten ❤️ 

Anonymkode: e9f57...d08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det to ganger ja. Dyp, intens, gjensidig kjærlighet.

Et par andre ganger har det føltes slik fordi det var sånn fra dem, men jeg overbeviste meg selv om at jeg følte det like dypt fordi jeg ønsket at det skulle være tilfellet. 

Anonymkode: ac519...574

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: fd306...e18

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på hvor vanlig det er- å treffe noen, bli forelsket i mange år fremover, der den andre personen føler det samme? 

Vel, vi har holdt sammen siden 1996 så her funker det som bare det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd. Er fortsatt sammen med ham. 😍 Vært sammen i 25 år, er hverandres store kjærlighet og beste venner. Er vel det man kaller sjelevenner. 

Anonymkode: 17c42...f40

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i forhold med min store kjærlighet og tvillingsjel. Der var aldri den stormende altoppslukende forelskelsen, men en følelse av trygghet og være hjemme. Det er helt magisk. Vi møtte hverandre voksne, etter fylte 40

Anonymkode: 82284...80d

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine forelskelser går fort over, når hverdagen kommer og ingenting er spennende lengre. Innså mønsteret mitt, tror ikke det finnes noen for meg som jeg kan forbli forelsket i lengre enn et par år. Har samboer og to barn nå, men absolutt ingen forelskelse lengre. Vi lever familielivet og har det trygt og fint. 

Anonymkode: f0301...366

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mer forelsket i en annen enn han jeg er gift med (før jeg møtte min nåværende mann), men kjærligheten og livet jeg har med mannen min er så mye mer enn den forelskelsen!

Jeg er også forelsket i mannen min, men på en annen måte. Det er dypt. Det er trygt. Det er gøy. Det er lekent. Det er utfordrende.  Det er hjemme. 

Vi har vært på randen og tilbake. Gjennom ild og vann. Og vi fortsetter å vokse sammen. 

Jeg håper og tror vi varer livet ut 💗

Anonymkode: 94569...776

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp!

Møtte mitt livs kjærlighet. Måtte vente nesten 40 år da..... 

Før det mye svik,vold og skadelige forhold🥺

Uten min kjære vil jeg nesten ikke leve🙏 Vi er som en sjel.❤️

Anonymkode: 1087b...b67

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 2 store kjærligheter, men veldig ulike. 

1 var altoppslukende, intenst, klarte ikke spise eller tenke på noe annet enn han. Det var gjensidig. Aldri vært så forelsket noen gang. Men jeg mistet meg selv og min retning i livet. Det varte i 5 intense år, før jeg våknet litt og innså at dette ikke funket. 

2 er min nåværende mann. Elsker han høyere enn alt, han er min klippe i livet. Og han er en nydelig pappa - alt jeg vil ha i en partner. Og jeg får plass til å være meg selv. 

Selv om jeg av og til lurer på hvordan livet mitt ville vært om jeg fortsatt var sammen med eksen, er jeg så himla glad for valget mitt! 

Anonymkode: 19c01...2e5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er i forhold med min store kjærlighet og tvillingsjel. Der var aldri den stormende altoppslukende forelskelsen, men en følelse av trygghet og være hjemme. Det er helt magisk. Vi møtte hverandre voksne, etter fylte 40

Anonymkode: 82284...80d

Point on. Helt likt her. Den følelsen av å komme hjem, trygghet, 2 sjeler blir 1 ❤️ Vi er bestevenner, elskere alt...vanskelig å forklare. Var selv 39 nesten 40 år da jeg møtte han.

Ingen stormende forelskelse her heller, den hadde jeg for 15 år siden... I en manipulerende narsisistisk mann ,de som er sjarmerende i starten, han ødela 5 år av mitt liv...grøss..

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har hatt 2 store kjærligheter, men veldig ulike. 

1 var altoppslukende, intenst, klarte ikke spise eller tenke på noe annet enn han. Det var gjensidig. Aldri vært så forelsket noen gang. Men jeg mistet meg selv og min retning i livet. Det varte i 5 intense år, før jeg våknet litt og innså at dette ikke funket. 

2 er min nåværende mann. Elsker han høyere enn alt, han er min klippe i livet. Og han er en nydelig pappa - alt jeg vil ha i en partner. Og jeg får plass til å være meg selv. 

Selv om jeg av og til lurer på hvordan livet mitt ville vært om jeg fortsatt var sammen med eksen, er jeg så himla glad for valget mitt! 

Anonymkode: 19c01...2e5

Det bør du være🙏 Du tok rett valg!

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, kommer aldri til å oppleve. Jeg er nok ikke en person noen kan elske, og selv føler jeg kjemi med veldig få mennesker, så har bare innsett at det er et tapt slag.

Anonymkode: 9d778...4c8

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...