Gå til innhold

Liker dere unge menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei. Kunne dere kvinner på 30-40 år tenkt dere å datet en mann i starten av 20 årene? Jeg synes kvinner i den alderen er så flotte :)

Anonymkode: 7ed1a...216

Nei, jeg er 32 å dater aldri folk under 30

Anonymkode: 1a04e...aed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skilt kvinne på 38 år som har ett barn. Jeg har truffet menn i aldersspennet 26-50 år etter skilsmissen (hihi). Kun for sex og hygge, ikke dating. 

Nå treffer jeg mest menn i 30-årene og det er koselig og morsomt. Dersom det skulle bli aktuelt å date noen må han ha livet sitt på stell. Orden på økonomi, ta vare på egen helse, hobbyer som er givende, jobb han trives med. Jeg er ikke interessert i å være mamma eller coach for en voksen mann, uavhengig av alder.

Så kommer jo aspektet med barn inn i det hele. Unge menn som ønsker seg barn burde date kvinner som ønsker seg barn. 

Anonymkode: b7846...ae6

AnonymBruker
Skrevet

I starten av 20-årene er for ungt for det meste. Det skjer mye modning ila det tiåret der. Men i slutten av 20-årene kunne gått fint for et FWB-forhold. Hadde ikke inngått «fullskala» forhold, anser sannsynligheten meget høy for at jeg enten var i kategorien «erfaren dame som må krysses av på to-do» listen, eller hvis han var seriøs med det, at han etter hvert finner ut han vil ha ei jevnaldrende å stifte familie med.

Så dating nei, ONS/FF nei (driver ikke med det), FWB ja. Men slutten av 20-årene, ikke starten.

Anonymkode: 3cdd1...355

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på mannen. Kjæresten min er ti år yngre enn meg, men vi skulle egentlig bare ha det litt moro til å starte med. 

Anonymkode: ef02e...2f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Har aldri datet/vært sammen med en som har vært yngre en meg. Hva og hvem man tiltrekkes får man ikke gjort så mye med😊

Anonymkode: 58a67...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er M27, og synes enkelte menn på rundt 20-22 er veldig sjarmerende og tilrrekkende (ikke så mange års forskjell men det skjer jo mye på de åra). Har ikke hatt sex med noen i den alderen, og er ikke komfortabel med det hvis dem ser veldig unge ut (her er det jo stor forskjell). Alder har lite med tiltrekning å gjøre, jeg har ofte hatt sex med menn som er 10, 20 og 30 år eldre enn meg, og de fleste var gode opplevelser. Men jeg kunne tenke meg å kanskje prøve en som er 22-3 år, fordi jeg har mest erfaring med eldre.

Anonymkode: d158c...902

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg var glad for å legge bak meg umodne gutter allerede da jeg var 22 år. 

Anonymkode: 9dac9...b34

Skrevet

Er 45 nå - ble sjekket opp endel av unge menn (også under 20 🫢) når jeg var 30ish.

Det var uaktuelt. Også mot fylte 40.

Hva skal vi snakke om 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Dame 55 år.

Jeg har alltid likt yngre menn. Da jeg var 37 år hadde jeg en flørt med en på 22 år. Han var så pen, og er det fortsatt. - han er nå fylt 40. Vi er kun på hils. Med glimt i øyet.

Har en fyr som er 18 år yngre enn meg som stadig prøver å flørte med meg. Vi var kollegaer en stund. Og vi pratet så godt sammen. Men det blir for ungt for meg. 

Også tar jeg meg i å se på "utvalget" jeg har med jevngamle menn. Tjaa. Årene går. Og min aldringsprosess går sin gang også. Men artig å mimre tilbake da sexlysten var på topp😉

Anonymkode: bcd35...799

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i starten av 40-årene her.

JA, det ville jeg! Om jeg likte han og han likte meg.

Jeg har ved et par anledninger datet menn som er i starten/midten  av 20-årene, men jeg er nok ikke sånn som liker unge menn spesifikt. 

Jeg liker menn. Og noen av dem er tilfeldigvis unge. Eller mye eldre.

Det skal sies at jeg kun møter menn i virkeligheten og aldri på byen/fest o.l. Det skjer kun gjennom nettverk og hobbyer. Da møter menn meg som jeg er, og ikke fantasien om en eldre kvinne. Er ikke interessert i å være noens fantasi.

Min erfaring er at det er ekstrem forskjell på menn i samme aldersgruppe. Kjenner flotte menn i 50-60-årene som er varme, trygge i seg selv og emosjonelt intelligente, spennende samtalepartnere. Samtidig finnes det masse "manne-babyer" på 50.

Nå handler tråden om unge menn. Jeg liker masse som er spesifikt unge menn. Flørten deres er morsom. De er som regel veldig sjenerte, og kikker på meg når de tror jeg ikke merker det. Mange ganger har jeg blitt overrasket over modenhet, og evne til å forstå ting menn på min egen alder ikke forstår.

Siden du poster på dette forumet ..seksuelt er de like forskjellige som menn i andre aldersgrupper. Mitt verste sexpartner var en ung mann som bare tenkte på seg selv,,,men min beste hittil er en mann på 21 år. Jeg måtte lære han å kysse, men han lærte fort:) 

Må si at alder ikke betyr all verden. Til syvende og sist er det personen inni man forholder seg til.

Anonymkode: 0e444...ee1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne i starten av 40-årene her.

JA, det ville jeg! Om jeg likte han og han likte meg.

Jeg har ved et par anledninger datet menn som er i starten/midten  av 20-årene, men jeg er nok ikke sånn som liker unge menn spesifikt. 

Jeg liker menn. Og noen av dem er tilfeldigvis unge. Eller mye eldre.

Det skal sies at jeg kun møter menn i virkeligheten og aldri på byen/fest o.l. Det skjer kun gjennom nettverk og hobbyer. Da møter menn meg som jeg er, og ikke fantasien om en eldre kvinne. Er ikke interessert i å være noens fantasi.

Min erfaring er at det er ekstrem forskjell på menn i samme aldersgruppe. Kjenner flotte menn i 50-60-årene som er varme, trygge i seg selv og emosjonelt intelligente, spennende samtalepartnere. Samtidig finnes det masse "manne-babyer" på 50.

Nå handler tråden om unge menn. Jeg liker masse som er spesifikt unge menn. Flørten deres er morsom. De er som regel veldig sjenerte, og kikker på meg når de tror jeg ikke merker det. Mange ganger har jeg blitt overrasket over modenhet, og evne til å forstå ting menn på min egen alder ikke forstår.

Siden du poster på dette forumet ..seksuelt er de like forskjellige som menn i andre aldersgrupper. Mitt verste sexpartner var en ung mann som bare tenkte på seg selv,,,men min beste hittil er en mann på 21 år. Jeg måtte lære han å kysse, men han lærte fort:) 

Må si at alder ikke betyr all verden. Til syvende og sist er det personen inni man forholder seg til.

Anonymkode: 0e444...ee1

💯💯

Anonymkode: 21f29...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...