AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:41 #1 Skrevet fredag kl. 17:41 Hei! Synes det er litt vanskelig å vite hvor en kan kjøpe kloremøbler som er av grei kvalitet. Bor på en liten plass, så må kjøpe over nett om jeg ikke orker å legge ut på en lang kjøretur for nærmeste dyrebutikk med utvalg.. Hvor kjøper dere kloremøbler? Må ha noe som går høyt, tåler litt tyngde, og ikke er veggfestet. Anonymkode: 23f71...648
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:46 #2 Skrevet fredag kl. 17:46 Mener du klatrestativ med klorebrett på? Anonymkode: 7c287...8b0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:52 #3 Skrevet fredag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener du klatrestativ med klorebrett på? Anonymkode: 7c287...8b0 Klorestativ/kloremøbler, ja. Anonymkode: 23f71...648
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:00 #4 Skrevet fredag kl. 18:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klorestativ/kloremøbler, ja. Anonymkode: 23f71...648 Jeg kjøpte det kattene mine har på plantasjen. Det er sikkert 15 år gammelt. Men jeg tror at en bekjent av meg bestilte på zooplus, et enormt stort stativ. Jeg fant dette på nettet om de beste stativene https://dyreprodukter.no/tester/klorestativ-til-katt-best-i-test/ Anonymkode: 7c287...8b0
Gliffy Skrevet fredag kl. 18:09 #5 Skrevet fredag kl. 18:09 jeg har god erfaring med zooplus, har kjøpt flere kloremøbler der.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Ifølge mine katter så er det Møbelringen 😅 Har flere klorestativ, og klatrestativ m/klorebrett, pluss at de er utekatter og er mye ute. Men det er sofa fra Møbelringen som virkelig får kjørt seg Anonymkode: 4026d...e4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå