AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:21 #1 Skrevet fredag kl. 17:21 En jeg har datet har blitt outet der og varslet til kjæresten sin. Jeg kjenner at dette er en side jeg også ønsker jeg var inne på, så er det noe som vet om hvilke «varslings sider» Facebook har? Typ dater vi samme fyr- grupper Anonymkode: a11fc...3bc 1
CMHuser Skrevet fredag kl. 17:29 #2 Skrevet fredag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En jeg har datet har blitt outet der og varslet til kjæresten sin. Jeg kjenner at dette er en side jeg også ønsker jeg var inne på, så er det noe som vet om hvilke «varslings sider» Facebook har? Typ dater vi samme fyr- grupper Anonymkode: a11fc...3bc Are we dating the same guy? Norway edition 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:35 #4 Skrevet i går, 09:35 Tenk om menn opprettet en egen facebookgruppe hvor de postet påstander om hvor jævlig gærne eksene deres er? Og brettet ut i det vide og brede om antatte diagnoser, alt eksene angivelig har sagt og gjort, osv. Sendt meldinger til mange andre for å «advare andre» om ekskjæresten. En slik side hadde blitt stengt på flekken. Anonymkode: db6f9...6ba 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #5 Skrevet i går, 09:43 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenk om menn opprettet en egen facebookgruppe hvor de postet påstander om hvor jævlig gærne eksene deres er? Og brettet ut i det vide og brede om antatte diagnoser, alt eksene angivelig har sagt og gjort, osv. Sendt meldinger til mange andre for å «advare andre» om ekskjæresten. En slik side hadde blitt stengt på flekken. Anonymkode: db6f9...6ba Menn har laget en side hvor de diskuterer hvordan de doper ned og voldtar konene sine. Dog ikke på Facebook. Jeg tror de klarer seg. Anonymkode: 099ed...766 8
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #6 Skrevet i går, 09:48 CMHuser skrev (16 timer siden): Are we dating the same guy? Norway edition Heter den det? Jeg er med i en som heter Oslo/Norway/Norge, men det postes aldri noe der. Anonymkode: 6b5e2...2cb
Amra_ Skrevet i går, 09:50 #7 Skrevet i går, 09:50 Jeg synes sånne sider kan være ekstremt skumle. Hvordan skal man kunne validere påstandene som kommer ut der? Det vil jo være ekstremt lett å anklage folk, eller å komme med falske påstander. Nei, jeg har aldri vært fan av offentlig gapestokk. 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:50 #8 Skrevet i går, 09:50 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En jeg har datet har blitt outet der og varslet til kjæresten sin. Jeg kjenner at dette er en side jeg også ønsker jeg var inne på, så er det noe som vet om hvilke «varslings sider» Facebook har? Typ dater vi samme fyr- grupper Anonymkode: a11fc...3bc Det er brudd på personvernsreglene, så du kan risikere å bli straffeforfulgt selv, hvis du navngir eller poster bilde av noen på en sånn side. Anonymkode: ec407...7ba 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #9 Skrevet i går, 09:54 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenk om menn opprettet en egen facebookgruppe hvor de postet påstander om hvor jævlig gærne eksene deres er? Og brettet ut i det vide og brede om antatte diagnoser, alt eksene angivelig har sagt og gjort, osv. Sendt meldinger til mange andre for å «advare andre» om ekskjæresten. En slik side hadde blitt stengt på flekken. Anonymkode: db6f9...6ba Det finnes slike sider også Anonymkode: 70c86...cd6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #10 Skrevet i går, 09:54 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Menn har laget en side hvor de diskuterer hvordan de doper ned og voldtar konene sine. Dog ikke på Facebook. Jeg tror de klarer seg. Anonymkode: 099ed...766 Ja for det er jo akkurat det samme. Tenker du aldri før du legger ut innlegg? Anonymkode: d7c82...627 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:58 #11 Skrevet i går, 09:58 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenk om menn opprettet en egen facebookgruppe hvor de postet påstander om hvor jævlig gærne eksene deres er? Og brettet ut i det vide og brede om antatte diagnoser, alt eksene angivelig har sagt og gjort, osv. Sendt meldinger til mange andre for å «advare andre» om ekskjæresten. En slik side hadde blitt stengt på flekken. Anonymkode: db6f9...6ba Menn har sider på mange sosiale medier hvor de poster alt mulig ulovlige saker om både nåværende og tidligere partnere på pur faen. De har til med sider hvor de selger dop til andre slik at andre kan voldta sine nåværende og oppskrift med dosering for de ikke skal drepe kvinnene. Menn har sider med hvordan de kan bruke vold mot kvinner når kvinner er 'så frekke' at de sier nei til mann. Kvinner går på nett for å beskytte seg selv. Dette går bra. Anonymkode: d9e28...e4f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå