Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tenåring (snart 16 år) som har begynt på treningssenteret, og har hatt noen timer med PT. Nå har han fått anbefalt å bruke kreatin.. og vil kjøpe det.. men.. jeg er usikker på hva dette egentlig er? Google sier at dette hjelper med å bygge muskler, men jeg kan alt for lite om dette.. han har ikke undersøkt dette selv, men vil ha det fordi pt sa at han burde.. 

Anonymkode: 6c1eb...4eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke farlig, men den PT-en burde du varsle om til treningssenteret likevel synes jeg, for å anbefale folk under 18 år å begynne med slike tilskudd er jo helt hinsides ...

https://www.ung.no/oss/N4qCtEkHlp2EqHhm2Y9h79

Anonymkode: f233d...e5d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en tenåring (snart 16 år) som har begynt på treningssenteret, og har hatt noen timer med PT. Nå har han fått anbefalt å bruke kreatin.. og vil kjøpe det.. men.. jeg er usikker på hva dette egentlig er? Google sier at dette hjelper med å bygge muskler, men jeg kan alt for lite om dette.. han har ikke undersøkt dette selv, men vil ha det fordi pt sa at han burde.. 

Anonymkode: 6c1eb...4eb

Min sønn på 17 tar kreatin. Det er ikke farlig ☺️ synes uansett ikke at en PT skal anbefale en 16 åring tilskudd, men… 

Anonymkode: 716c0...579

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel ikke farlig, men den PT-en burde du varsle om til treningssenteret likevel synes jeg, for å anbefale folk under 18 år å begynne med slike tilskudd er jo helt hinsides ...

https://www.ung.no/oss/N4qCtEkHlp2EqHhm2Y9h79

Anonymkode: f233d...e5d

Dette. 

Helt hårreisende at PT-en anbefaler slikt til en kunde under 18 år, uansett om det er farlig eller ikke. 

Ingen tenåring trenger kreatin. 

Anonymkode: 64393...17a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min sønn på 17 tar kreatin. Det er ikke farlig ☺️ synes uansett ikke at en PT skal anbefale en 16 åring tilskudd, men… 

15-åring...

Anonymkode: b6e5b...7c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

15-åring...

Anonymkode: b6e5b...7c3

Vel, hun skrev at han er snart 16. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette. 

Helt hårreisende at PT-en anbefaler slikt til en kunde under 18 år, uansett om det er farlig eller ikke. 

Ingen tenåring trenger kreatin. 

Anonymkode: 64393...17a

Det er absolutt ikke tvingende nødvendig, og nei en tenåring trenger ikke kreatin. Det trenger ikke en 30 åring heller, men det er et av de få tilskuddene som har dokumentert effekt. Er jo ikke snakk om å gå på dette leeenge. 

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette - de selger kreatin på treningssenteret.

Anonymkode: 7f5fe...609

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville varslet senteret og bedt om bytte av PT. Det der er uetisk.

Hvorfor kjøper dere PTtjeneste til en ungdom på bare 16 år? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...