AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Min 4-åring har begynt å snakke veldig mye om å kysse på munnen med andre barn. Bl.a. sin egen kusine som er 2 år eldre, ellet barn i barnehagen. Jeg og pappaen er skilt (men gode venner og spiser ofte middg sammen). Når hun sier at jeg og pappaen skal kysse, sier jeg at det gjorde vi før da vi var kjærester, men ikke nå lengre, siden vi ikke er kjærester. Av og til forteller hun at barna i barnehagen kysser henne. Jeg bruker å si noe om at man aldri skal tvinge noen til å kysse. Hvordan forholder dere dere til dette? Anonymkode: 78214...18b
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Dette er normal utforsking. Men det er viktig å snakke om at man ikke skal bli tvunget til det, og at det er viktig at man sier ifra til en voksen hvis man kjenner på en klump i magen og at man ikke syns det er noe greit Anonymkode: ddfe9...3b9 2
kjærring Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Min 4-åring har begynt å snakke veldig mye om å kysse på munnen med andre barn. Bl.a. sin egen kusine som er 2 år eldre, ellet barn i barnehagen. Jeg og pappaen er skilt (men gode venner og spiser ofte middg sammen). Når hun sier at jeg og pappaen skal kysse, sier jeg at det gjorde vi før da vi var kjærester, men ikke nå lengre, siden vi ikke er kjærester. Av og til forteller hun at barna i barnehagen kysser henne. Jeg bruker å si noe om at man aldri skal tvinge noen til å kysse. Hvordan forholder dere dere til dette? Anonymkode: 78214...18b Sier ingenting. Jentungen giftet seg i barnehagen- og mener hardnakket at de er gift på ordentlig, selv om han byttet barnehage for over et år siden. De susset mye på hverandre. Helt normalt. Barn utforsker
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Da får hun beskjed om å ikke kysse på munnen. Det passer bare for voksne kjærester. Anonymkode: 59521...915
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå