AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Vi har i flere av boligene våre hatt speil på soverommet bak senga. Så jeg kan se alt. Dette er kona veldig med på. Hun dro til og med by default for speildørene i forrige bolig. Nå mangler vi dette. Om vi henger opp et speil. Blir det veldig obvious for besøkende? Det er på et smalt sted i rommet hvor en egnetlig ikke kan stå og speile seg Anonymkode: 18878...582
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Jeg har også speil og speildører. Men vi pleier ofte å filme, slik at jeg kan se alt etterpå. Anonymkode: d6284...9cb
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Skal besøket deres inn på soverommet?? Anonymkode: 436d3...70b 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Hvorfor skal besøk inn på soverommet deres? Vi har speil på mange vegger. Anonymkode: 15c39...529
Erfarenmann Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Om vi henger opp et speil. Blir det veldig obvious for besøkende? Lurer du egentlig på dette, eller har du bare lyst å fortelle at dere har speil på soverommet? Er det vanlig at besøkende går inn på soverommet deres? Hvorfor det, i så fall? Og hvorfor i alle dager bekymrer du deg for om noen skulle skjønne hvorfor du har et speil der? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå