AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Hei. Vi har fått maur inne, spesifikt sauemaur. Har noen erfaring med å bli kvitt dette? Har prøvd maurlokkebokser, men de man får kjøpt i vanlige butikker funker dårlig på sauemaur. Har også prøvd nippon flytende åte, men merket ikke effekt av det. Anonymkode: 83353...82b
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Legg ut godt som de tar med tilbake til boet. Det hjelper ikke å bli kvitt de som er inne hvis det hele tiden er flere ute som kan ta over. Vi var skikkelig plaget med maur over hele tomta, men etter at vi la ut gift de tok med til boet har de vært bort for godt. Anonymkode: 55af8...060
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Det hadde jeg før. Kanel hjalp meg. Anonymkode: aae8a...16e
Pysa Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april (endret) Jeg endte opp med å legge ut syltetøy med sukker (ja, det er mat de elsker), for å få dem til å lage en effektiv sti fra syltetøyet til der de kom inn. Da hadde jeg mulighet til å tette - under ei list, jeg fylte på med akryl langs hele veggen under lista. De ble borte. Før jeg la ut syltetøyet, vimset de bare rundt og jeg så ikke hvor de kom fra. At maur skal være så flittige, skjønner jeg ikke. 😄 Endret 24. april av Pysa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå