AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Forslag? Gjerne noe som kan handles rett fra butikken. Må selvsagt ikke være helt standard middag, da det kanskje ikke er så lett. Anonymkode: e767a...899
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Tomatsuppe på termos, så har du med kokte egg og focaccia som tilbehør Anonymkode: d9cba...ead
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Hva slags tur skal du på da? I skogen? På fjellet? I bilen? Anonymkode: f1536...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tomatsuppe på termos, så har du med kokte egg og focaccia som tilbehør Anonymkode: d9cba...ead Skal ikke innom hjemmet, derfor jeg ønsket tips rett fra butikken😊 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva slags tur skal du på da? I skogen? På fjellet? I bilen? Anonymkode: f1536...f2a Tur langs turvei. Ikke så langt. Har med barna. Anonymkode: e767a...899
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Virker lettere å ha med noe hjemmefra. Eller så må det vil bli noe fra ferskvaredisken eller salatbaren. Så har jo bare 20% av butikkene noe slikt. Anonymkode: 65ce8...6f1 1
Moppeguri Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Brød og pålegg, type smøreost eller skivet ost og salami, lett å sette sammen , så heller en varm kvelds hvis dere savner det varme måltidet. Evt innom en kafe eller bensinstasjon om du har en termos og be om varmt vann så kan du trekke wienerpølser i termosen 😊
skeiv-ostepop Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april Jeg forstår ikke hvorfor du ikke legger inn litt mer informasjon og arbeid inn i spørsmålet ditt. Hvor langt? Hva har du av utstyr? Hvor mye kan du bære? Hvor gamle er barna? Hvor lenge? Finnes det bålplasser/griller der dere skal? Man kan få til et gourmet måltid langt inne på vidda om det er ønskelig, men det hjelper jo lite om det er deg og to barn som skal på tur hvor ene er i bæremeis og dere skal gå 25 minutter inn til en fotballbane og tilbake igjen. Rundstykker og pålegg synes jeg er godt alternativ som fungerer veldig godt i veldig mange situasjoner. Eller bare brødskiver med sjokoladepålegg. Skal man ha noe varmmat synes jeg pøler er et fint alternativ. Wienerpølser kan trekke på vei inn i løypa og spises når dere er fremme, eller grillpølser kan lett stekes over et stormkjøkken eller bål når dere er der. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april Karbonader fra varmedisken og hamburgerbrød. Og salat til burgerene fra salatbaren. Sett at du handler på meny eller mega da... Anonymkode: 07202...f63 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Skrevet 24. april Ferdig grillet kylling og brød eller potetsalat? Anonymkode: 8468d...42f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #12 Skrevet 24. april Ferdig grilla kylling med lomper. Evt med rømme eller smør Anonymkode: 7b6ee...5dd
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Skrevet 24. april Et par hotdogs fra en bensinstasjon. Anonymkode: 1aeb3...118
Hedda-78 Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april Ferdigsmurte baguetter. Eller sånne ferdige salater.
Pawn Hearts Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Bunnpris her jeg bor har porsjonspizzaer i varmeskap. De smaker faktisk godt også og egner seg etter min mening veldig bra som turmat.
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Turen er kanskje over nå, men tipsene kan jo passe til andre også. Hvis du har butikk med varmmatdisk i området, så velger du noe av det de har der. Noen har for eksempel små hamburgere. De er enkle å spise utendørs. Hvis du ikke har denne muligheten i nærheten, så har jo nesten alle butikker en eller annen variant av ferdig påsmurt baguette, wraps eller baguette med ulikt pålegg. Det kan helt fint passere som middag. Ellers er jeg helt enig med skeiv-ostepop om at rundstykker med pålegg kan være et godt alternativ. Rundstykkene klarer du å dele i to med hendene, hvis du ikke har med deg kniv. Det enkleste pålegget er det som allerede er oppskåret i skiver, som ferdig skivet ost, salamipølse, kokt skinke e.l. Tubeost er også kjekt å ha. En pakke våtservietter er for øvrig også en smart ting å ha med seg. Både før og etter maten kan det være nyttig Anonymkode: 0a4d7...3ce
AnonymBruker Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Kan lage det meste på primus. Kun fantasien som setter grenser Sist helg lagde jeg karrikylling og ris på primus. Var på tur med ungene. Blei veldig godt. Anonymkode: 0ecbc...e5e
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2026 den 10.06): Skal ikke innom hjemmet, derfor jeg ønsket tips rett fra butikken😊 Tur langs turvei. Ikke så langt. Har med barna. Anonymkode: e767a...899 Crabsticks kan spises rett fra pakken. Boks småtomater/cherrytomater. Potetsalat. Hummus. Ferdig skåret brød, eller rundstykker. Skinke - ville kjøpt en stor pakke påleggsskinke, tror det blir billigst og enklest? Men du får hermetisk skinke på boks, og ferdig skåret smårettskinke. Spiser ungene makrell i tomat? Gi de en gaffel og spis rett fra boksen. Anonymkode: 47ddf...ac6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå