AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Jeg flørter for tiden med en dame på Tinder. Hun skrev «Jeg blir helt smigret her». Hva mener hun med dette? Anonymkode: dc8c2...bb3
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Sannsynligvis at hun syns du sier veldig hyggelige ting som hun blir glad for å høre. 😊 Flattered på engelsk. Anonymkode: 2c3f0...082
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april fnis, neida, det er bare noe du sier for å få meg til å føle meg bra! hi hi. Anonymkode: 279f7...082 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Det betyr det samme som flattert. Og forresten, hvis du har KG så har du vel Google? Anonymkode: 29c72...3a0
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Gammel nok til å ha Tinder, men vet ikke hva smigret betyr? Anonymkode: b101a...137 4
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Hvordan kan du ikke vite hva ordet "smigret" betyr? Og hvordan kan du ikke vite at du hadde fått svar mye raskere ved å bare google det? Anonymkode: 2cd7c...170 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april En blanding mellom sjenert og blid/fornøyd vil jeg si… Anonymkode: 126fc...b23 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): En blanding mellom sjenert og blid/fornøyd vil jeg si… Anonymkode: 126fc...b23 Da har du laget din helt egne definisjon av ordet. Anonymkode: e4a39...ab7
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gammel nok til å ha Tinder, men vet ikke hva smigret betyr? Anonymkode: b101a...137 Personer født i 2008 er gamle nok til å ha Tinder. Anonymkode: dc8c2...bb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå