AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Av det man får i frysedisken... Anonymkode: 7ea4a...7c1
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Dream frappe , dream salt karamell og royal skogsbær is 🤤 jeg elsker is så klarer ikke bare 1, kunne sagt mange andre også 🤣 Anonymkode: f7cb7...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Hva slags is ligger ikke i frysedisken? Anonymkode: 1cf35...2ee 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Synes melkesjokolade isen på pinne. Synes ofte de beste forsvinner, eller de endrer oppskriften, så det ikke smaker godt lenger. Jeg elsker is, men synes ikke det er like mange gode lenger. Anonymkode: d98e5...fbf 4
Londonjenta Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Elsket Insperia fra Hennig Olsen, spesielt frappé karamell, men dessverre har de kuttet ut hele serien og erstattet den med dårligere is. Har lovet meg selv og aldri kjøpe fra Hennig Olsen igjen, så nå driver jeg og tester ut Royal, Kulinaris , Gårdsis og andre merker, men har ikke klart å finne en ny favoritt. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Hennig olsen kremis med sitronsmak Anonymkode: e3aa2...d90 1
Daisy-love Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Natuli kroneis med karamell eller Choice med karamell. Også glad i Idyll med karamell på både boks og pinne, og Nude sine sorbeter. (Jeg tåler ikke melk)
emilie123 Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Londonjenta skrev (8 minutter siden): Elsket Insperia fra Hennig Olsen, spesielt frappé karamell, men dessverre har de kuttet ut hele serien og erstattet den med dårligere is. Har lovet meg selv og aldri kjøpe fra Hennig Olsen igjen, så nå driver jeg og tester ut Royal, Kulinaris , Gårdsis og andre merker, men har ikke klart å finne en ny favoritt. Ja, og den nye isen fra Hennig Olsen er ikke særlig god. Elsket også Inspira 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april Royal special med lakris Anonymkode: b4a44...d2e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Hennig Olsen Premium Kirsebær. Beste jeg får. Anonymkode: ca009...949 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags is ligger ikke i frysedisken? Anonymkode: 1cf35...2ee Den man lager selv Anonymkode: be8d0...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Den man lager selv Anonymkode: be8d0...a8e Ja, eller McFlurrys feks. Anonymkode: da66c...490 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #18 Skrevet 24. april Den ny latte macchiato-isen fra Kolonihagen - herre min skaper, den er fantastisk! 🥰 Anonymkode: 1aa7a...251 1 1
Brunhilde Skrevet 24. april #19 Skrevet 24. april Jeg var også veldig glad i Inspira, men etter at de forandret oppskriften og endret navn til Premium, så kan jeg styre meg. Hennig Olsen sitronis og Royal skogsbær står høyt på listen nå.
Hanne67 Skrevet 24. april #20 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva slags is ligger ikke i frysedisken? Anonymkode: 1cf35...2ee Lurer på om vedkommende mener is i boks og ikke småis? 🤔 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå