Veslemarthe Skrevet torsdag kl. 18:01 #1 Skrevet torsdag kl. 18:01 Jeg lurer på hvorfor alle trådene om henne blir stengt/fjernet. Dersom dere synes det som blir skrevet er for drøyt, sjekk tråden om IR. 1 1
AnneSusanne Skrevet torsdag kl. 18:08 #2 Skrevet torsdag kl. 18:08 Veslemarthe skrev (5 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor alle trådene om henne blir stengt/fjernet. Dersom dere synes det som blir skrevet er for drøyt, sjekk tråden om IR. Det er til stadighet rydding på IR sin tråd også men den blir aldri stengt. 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Denne tråden ble stengt da den ble ryddet for nesten alle innlegg flere dager på rad med mange stygge krenkelser ang Heidi. Når regelbruddene fortsetter i den skalaen det gjorde, stengte jeg tråden for å stoppe dette. Sol, admin. 2
Minimeg1234 Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Denne tråden ble stengt da den ble ryddet for nesten alle innlegg flere dager på rad med mange stygge krenkelser ang Heidi. Når regelbruddene fortsetter i den skalaen det gjorde, stengte jeg tråden for å stoppe dette. Sol, admin. 👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå