AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Når de ønsker seg penger. Hva er vanlig å gi av sum, når man er venn med den ene parten av brudeparet? Og ikke skal i bryllupet Anonymkode: d7b2f...58d
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Jeg lurer også litt på dette. Jeg skal i bryllupet da, og det er kollegaen min. Det er uten partner så jeg står for gaven alene. 1000kr holder? Anonymkode: b5ee2...5c7
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 500 kr ville jeg gitt. Anonymkode: 81b92...195 Takk, ja lurte litt på 500 jeg og. Anonymkode: d7b2f...58d
Sniff76 Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 500 kr ville jeg gitt. Anonymkode: 81b92...195 Enig i denne👍 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg lurer også litt på dette. Jeg skal i bryllupet da, og det er kollegaen min. Det er uten partner så jeg står for gaven alene. 1000kr holder? Anonymkode: b5ee2...5c7 Det hadde jeg gjort, hvis ikke økonomien var stram 👍
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Sniff76 skrev (10 timer siden): Enig i denne👍 Det hadde jeg gjort, hvis ikke økonomien var stram 👍 Hva er grunnen for enig i både 500 og 1000? Er det forskjell på om man er gjest eller ikke? Jeg er invitert men kan ikke komme da Anonymkode: d7b2f...58d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå