Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Nylig startet å snakke med en ny fyr, men begynner å bli usikker på om han er interessert. Startet å prate for ca 1 måned siden, da virket han veldig interessert og han svarte meg alltid på snap. Har møttest 3-4 ganger ( han jobber turnus og er borte av og til). Men de siste ukene har han vært tregere på å svare ( selv om han er aktiv) , og avlyste planene vi hadde før han skulle på jobb. Samtidig virker han litt interessert, skriver til meg om div ting som foregår. Virket som han hadde det veldig travelt før han skulle på jobb, så skjønner den. Jeg overtenker mye og vi har jo ikke pratet så lenge. Men vil ikke legge for mye energi i noe som aldri blir noe av. Hva tror dere? Er han interessert men er litt opptatt? Nevnte selv at han alltid sier ifra om noe ikke funker, men jeg blir litt usikker.

Anonymkode: b087d...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han rullerer vel på flere damer og har deg på gress da. 

Anonymkode: e68e3...7e4

• Liker 1
Skrevet

Umulig å si om han er interessert eller ikke.

Men det virker ikke som at du er så interessert i dette, så gå videre.

Anonymkode: 347f0...a56

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at dette kan være ubehagelig, men spør ham. Enten så får du et positivt svar og du kan senke skuldrene. Eller så får du et vagt eller avvisende svar og kan gå videre.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Umulig å si om han er interessert eller ikke.

Men det virker ikke som at du er så interessert i dette, så gå videre.

Anonymkode: 347f0...a56

Hvordan da? Hadde ikke skrevet her hvis jeg ikke var det. 

Skrevet

Du har kjent ham i en måned …og de to siste ukene har han allerede avlyst ,og blitt tregere til å svare………….?

Han er nok ikke så veldig gira, nei .

Anonymkode: 6e653...28c

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er han siden han klarer å gjøre deg usikker?

• Liker 1
Skrevet

En mann som er interessert gir deg ingen grunn til å tvile.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Han mister interessen, men synes du er grei å ha å prate med. Holder deg "lunken" så du ikke stikker helt i tilfelle han begynner å kjede seg eller andre damer mister interessen for han. 

Anonymkode: fc292...e62

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvor gammel er han siden han klarer å gjøre deg usikker?

Begynnelsen av 30-åra

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Begynnelsen av 30-åra

Da er han gammel nok til å vite bedre. Move on. 

• Liker 1
Skrevet

Den rette for deg er den du har det "lett" med.
Noen som kommuniserer med klarhet.
Noen som konsistent over tid er interessert i å høre fra deg / om deg.
Noen som gjennom handlinger viser at man investerer like mye (og av og til litt mer) enn deg.

Hvis den personen du dater nå setter deg såpass i tvil at du må spørre oss om råd, så er jeg redd for at han ikke er den rette for deg 😕 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde han villet hadde han laget tid for deg i livet sitt. Gå videre. Ikke kast bort tiden din. 

Anonymkode: 05d2b...f04

Skrevet

Dette henger ikke på greip? Du skriver at dere først startet å prate for en måned siden. Det er 4 uker siden. Dere har allerede møttes flere ganger på en måned enn jeg rekker å møte noen jeg dater på to måneder. (Jeg har barn). Men så legger du til: «Men de siste ukene har han vært tregere på å svare ( selv om han er aktiv) , og avlyste planene vi hadde før han skulle på jobb». De siste ukene?? Av de fire ukene? Så med andre ord - dere møttes 4 ganger første uka eller? Og så begynte han å avlyse og bli tregere på å svare? Tror nok det bare er å la den ballen ligge død. 

Anonymkode: a3108...dc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tolket dette som laber interesse. 😏

Anonymkode: 8865c...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...