Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_7016.thumb.jpeg.732b1cdf6d2065bf6cf83c73bdbab2ac.jpeg

1. Hvilke aldersgruppe passer disse kjolene til?

1b. Vil de passe de til en kvinne i starten av 40-åra?

2. Hvilke anledningen ville du brukt disse kjolene til? 

Anonymkode: bd84c...5a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. øverste to for vi over 60

1b. Kjole nr 3 ja de to andre nei 

sommerfest og 17 mai 

Anonymkode: 2b2af...014

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt noen av kjolene. Men de passer sikkert de til som er i 40 årene, og som liker de.

K60

Anonymkode: 0d7ed...64e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og ville ikke brukt noen av dem. Men smaken er som baken delt i 2.

Anonymkode: 77823...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Den nederste er ok, kunne brukt den på hagefest og jobb.

Anonymkode: a9e73...ae6

• Liker 1
Skrevet

Det er vanskelig å mene så mye bare på grunnlag av et lite bilde. Både materiale, hvordan man styler dem og kroppen og mennesket som skal bruke dem er vel så avgjørende for om de vil omfattes som passende for anledning og aldersgruppe.

Min umiddelbare tanke er at jeg (45) neppe ville brukt noen av dem, fordi de ikke ville vært spesielt flatterende på meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si noe ut fra så små bilder. Jeg er kvinne på 47 år, som elsker kjoler. Og kunne vurdert nummer 3. Men jeg vil ha kjoler i bomull eller lin.

Anonymkode: 9186d...649

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor dårlige bilder, mønster og farge er bare an av flere ting som avgjør. Jeg vil se hva lags stoff det er, strukturen, sydde detaljer og passform.

Nærmer meg 50, bor i kjoler om sommeren og kunne stylet alle de til å fungere som hverdags kjole hvis stoffet og passformen er rett. 

(Etter å ha tatt bildesøk på de og fått bedre bilder det bare nr.2 som kan fungere i virkeligheten, men ikke nok til at jeg hadde betalt for den)

Anonymkode: 37028...ab7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De øverste nei, den siste tja, kanskje. 

Anonymkode: c274a...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og liker i utgangspunktet blomsterprint på kjoler. Ville ikke brukt noen av kjolene, da de for meg er noe jeg forbinder med kvinne 60 +. Kunne til nøds brukt den nederste, men ingen av de to øverste. 

Anonymkode: 21b62...972

AnonymBruker
Skrevet

Den nederste var fin. 

Anonymkode: b7905...3ce

Skrevet (endret)

1. Hvilke aldersgruppe passer disse kjolene til? - Egentlig de fleste aldre, det er kroppsform og kroppslengde det kommer an på her (og tilbehør). 

1b. Vil de passe de til en kvinne i starten av 40-åra? - Samme som over, bruk de som passer kroppen din og som du føler deg vel i. 

2. Hvilke anledningen ville du brukt disse kjolene til? - Hverdag og avslappede fester. Mulig at den siste kunne bli brukt til penere annledninger, men litt vanskelig å si siden bildet er så lite. Tror alle kan styles både opp og ned etter behov.  

Jeg kunne ikke brukt noen av de siden det ville sett ut som at jeg har kledd på meg en sekk når de er så løse/avslappede. 

Endret av Evot_i_skogen
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

1. øverste to for vi over 60

1b. Kjole nr 3 ja de to andre nei 

sommerfest og 17 mai 

Anonymkode: 2b2af...014

Jeg er over 60 og ville ikke brukt dem.

Anonymkode: 49071...bc5

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 44 og ville nok ikke brukt noen av kjolene, syns dessverre at alle 3 var veldig "kjerring".

• Liker 2
Skrevet

Jeg er noen og førti og ville brukt alle tre (men liker også best lin)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 48 og er ikke *der*enda så hadde ikke brukt de..pensjonistkjoler..

Anonymkode: fdc3e...17f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt å kommentere at det er jo ganske vanlige kjoler for damer over 35, sånne vide kjoler kan jo funke dersom man er høy og tynn, og mange ser smashing ut i det. Men så gikk jeg inn og så på bildene på Ellos. Og når kjolen ser forferdelig ut på en modell, da er det ikke mye håp. 

https://www.ellos.no/ellos-collection/maxikjole/7022285-01#zoom

Det er noe med stoffet, det funker ikke, for slamsete. Og de horisontale sømmene treffer helt feil. Og den er for vid. 

Her er et eksempel på denne typen kjole som fungerer mye bedre, dessverre i 100% polyester:

https://www.companys.no/produkt/nicecras-dress-999-po/

Og dere som sier at ingen damer i 40-åra bruker denne typen kjole, dere har ikke gått mye rundt i byen en sommerdag de siste årene. 

Anonymkode: 58845...ffe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde tenkt å kommentere at det er jo ganske vanlige kjoler for damer over 35, sånne vide kjoler kan jo funke dersom man er høy og tynn, og mange ser smashing ut i det. Men så gikk jeg inn og så på bildene på Ellos. Og når kjolen ser forferdelig ut på en modell, da er det ikke mye håp. 

https://www.ellos.no/ellos-collection/maxikjole/7022285-01#zoom

Det er noe med stoffet, det funker ikke, for slamsete. Og de horisontale sømmene treffer helt feil. Og den er for vid. 

Her er et eksempel på denne typen kjole som fungerer mye bedre, dessverre i 100% polyester:

https://www.companys.no/produkt/nicecras-dress-999-po/

Og dere som sier at ingen damer i 40-åra bruker denne typen kjole, dere har ikke gått mye rundt i byen en sommerdag de siste årene. 

Anonymkode: 58845...ffe

Jeg har ikke sett at noen sier at ingen kvinne over 40 bruker slike kjoler. Synes folk svarer på egne vegne. Jeg ville ikke brukt dem.

Anonymkode: 77823...a6a

AnonymBruker
Skrevet

For min del, er jeg ikke stor fan av den type kjoler. Men likte best den nederste. Sitter den fint på, kunne jeg brukt den. Jeg liker når den er litt figurnær. Jeg er slank men med store bryster. De to øverste blir da som en potetsekk på meg. 

Så ja nja, litt enig i at de to øverste er mer 60+, men den nederste kan ha potensiale. Den hadde penest snitt og penest mønster. I min mening.

Kunne brukt det på en sommerfest eller 17. mai eller noe sånt.

Anonymkode: c6d17...cbc

Skrevet

Fine kjoler alle 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...