Gå til innhold

Gave til venninne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som skal gifte seg. Jeg får ikke deltatt i festen. Og jeg kjenner ikke eller har aldri møtt brudgommen. De har en ønskeliste for gaver, jeg selvsagt kan gi.
Men jeg føler litt for å gi en slags gave eller hilsen eller oppmerksomhet til venninna mi bare fordi hun skal gifte seg på en måte. Noe personlig eller jeg vet ikke.

Noen tanker om hva man kan gjøre? Er det best å bare gi en gave fra ønskelisten til dem i sammen? Og eller hva kan jeg gjøre for venninnen min. Syns alt er litt vanskelig da jeg ikke kjenner brudgommen og dem som par. 

Anonymkode: 4b4cd...acc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det best å bare gi en gave fra ønskelisten til dem i sammen? Og eller hva kan jeg gjøre for venninnen min. 

Gi dem en gave fra ønskelisten hvis du vil ha en oppmerksomhet i forbindelse med dagen. Ikke bare noe for venninna di.

Anonymkode: fc4f6...d80

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gi dem en gave fra ønskelisten hvis du vil ha en oppmerksomhet i forbindelse med dagen. Ikke bare noe for venninna di.

Ok takk for innspill. Burde man skrive noe spesielt i kortet som går på noe mer personlig for henne? Syns bare det blir så rart å vi en upersonlig gave og standard kort til dem som par når jeg ikke kjenner han eller dem som et par 

AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg nok gått for en tradisjonell hilsen i kortet. Det er jo tross alt brudeparet sin dag. 

Anonymkode: 957c0...a68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Burde man skrive noe spesielt i kortet som går på noe mer personlig for henne? Syns bare det blir så rart å vi en upersonlig gave og standard kort til dem som par når jeg ikke kjenner han eller dem som et par 

Det er på grunn av dem som par at det er bryllup. Kall det gjerne upersonlig, men dagen hadde ikke skjedd uten to.

Du får heller sende henne en kondolansebukett hvis du bare vil tenke på henne. 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har en venninne som skal gifte seg. Jeg får ikke deltatt i festen. Og jeg kjenner ikke eller har aldri møtt brudgommen. De har en ønskeliste for gaver, jeg selvsagt kan gi.
Men jeg føler litt for å gi en slags gave eller hilsen eller oppmerksomhet til venninna mi bare fordi hun skal gifte seg på en måte. Noe personlig eller jeg vet ikke.

Noen tanker om hva man kan gjøre? Er det best å bare gi en gave fra ønskelisten til dem i sammen? Og eller hva kan jeg gjøre for venninnen min. Syns alt er litt vanskelig da jeg ikke kjenner brudgommen og dem som par. 

Tenker forsatt det er en gave til de du bør gi siden de gifter seg. Så får du heller gi noe bare til venninna di uten om. Det er ganske spesielt å bare gi til henne. Gi de en gave fra ønskelisten eller lag en pengegave i en ramme feks.

Anonymkode: e313a...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...