Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

HEISANN!!

Har slitt med rus siden 14/ 15 års alderen, er nå 50. Det har jo ført til blandt annet at jeg aldri har hatt lønnet arbeid, innsnevra vennekrets, dårlig selvbilde osv.... Men, for all del, jeg er ikke av den "verste" sorten (for å bruke det utrykket). Vært heldig å hatt familien der, samt et par barndomsvenn inder, og lagt meg inn flere ganger. Traff en som også slet litt, fikk e datter,- som nå er 16 år. Barnefar og jeg har gått fra hverandre, og nå har jeg vært singel i 5 år. 🛑🛑Jeg har lagd et par profiler, og fått veldig god respons fra menn. Skriver selvfølgelig ikke noe om min fortid. Og selvbilde mitt har visst steget med alderen. ALTSÅ===jeg tør å skrive til menn, men vist jeg får respons, og de vil treffes, da blir jeg skikkelig usikker, og bryter kontakten! Ennå jeg savner noen i livet mitt! Hva vil han akseptere?? Ps jeg gruer meg også skikkelig til å ha sex igjen!!!!! 🙃🙂

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bruke alt i livet ditt til å fremstille deg selv som en taper, eller du kan omskrive historien om hvordan du slåss mot rusen og vant. Ditt valg. Når det gjelder dating, det er brutalt der ute. Du må nesten bare hoppe ut i det med en date. Ta en kaffe, gå en tur. Og snu på det, aksepterer du han? Så får han bestemme ting på sin banehalvdel. Lykke til videre!

Anonymkode: 9a0b9...882

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...