Anononyma Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april https://www.vg.no/nyheter/i/K8r0EG/baby-ble-seksuelt-misbrukt-og-drept-av-adoptivfar Jeg får nesten ikke puste! Dette er noe av det verste jeg har hørt. Begriper ikke hvordan slik ondskap kan eksistere? Det skal ikke gå an å holde på sånn med en vakker, uskyldig liten baby 😭 Jeg har faktisk fysisk vondt i hele kroppen nå. Til alle dere som snakker dritt om at barnevernet griper inn/overdriver tvangsfjerning av barn fra upassende hjem, ta dere en bolle! Her er et eksempel der myndighetene gjorde for dårlige undersøkelser og det endte så grufullt at det ikke er til å tro. 3 4 3
kikio Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Jeg så denne saken i natt. Orket ikke å lese hele artikkelen. Tenker på det barnet konstant. Jeg blir så uvel. Noen ganger skulle jeg ønske hele menneskeheten døde ut slik at ingen barn trengte å oppleve noe slikt mer. Håper at noen får tak i de monstrene og torturerer dem. De må henrettes. Alle sammen, ikke noe fengsel. Jævla svin. Hva er det her for en verden? 4 4 2
Druid Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Anononyma skrev (43 minutter siden): Til alle dere som snakker dritt om at barnevernet griper inn/overdriver tvangsfjerning av barn fra upassende hjem, ta dere en bolle! Her er et eksempel der myndighetene gjorde for dårlige undersøkelser og det endte så grufullt at det ikke er til å tro. Akkurat i relasjon til norske barnevern saker, er denne saken ett veldig dårlig argument 11
UnknownUser0 Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Hver eneste dag er det noen som blir misbrukt på en eller annen måte, både babyer, barn, tenåringer, ungdommer og voksne. Jeg var selv et barn som ble misbrukt. Det finnes mye ondskap på denne jorden, så ta godt vare på dere selv og ikke minst deres nærmeste. 8 3
kikio Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april UnknownUser0 skrev (3 minutter siden): Hver eneste dag er det noen som blir misbrukt på en eller annen måte, både babyer, barn, tenåringer, ungdommer og voksne. Jeg var selv et barn som ble misbrukt. Det finnes mye ondskap på denne jorden, så ta godt vare på dere selv og ikke minst deres nærmeste. Det er en så depressiv tanke. Å vite at barn lider. Er noe som kan kjøre meg utfor stupet så er det de tankene der.. Kan ikke alle land bare henrette absolutt alle mennesker som skader barn med vilje? Bare - ut med de, ingen nye sjanser etter fengsel. I Norge er det jo så latterlig lave straffer. Jeg er for henrettelse av slike folk. 9 1
Jaimatadi Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april To fedre. Det står bare partner. Føler det er litt misinformation å ikke opplyse om det. 6
Krinoline Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april Helt ufattelig og grotesk. Og dessverre er det ikke første gang slikt rammer barn som er adoptert, eller «bestilt» ved surrogati. Risikoen for misbruk og menneskehandel er dessverre helt reell ved eksempelvis surrogati, særlig der både egg og sæd er fra ukjente donorer. Det burde være mer oppmerksomhet rundt dette. De forferdeligste ting skjer selvsagt også i «vanlige» familier, men man MÅ være ekstra forsiktig ved adopsjon, fosterhjem og surrogati der den biologiske forankringen mangler, det er antakelig mer risiko for at forferdelige mennesker misbruker forsvarsløse barn i slike settinger. Helt grusomt. Her er jeg for dødsstraff, altså. 5 3
Anononyma Skrevet 22. april Forfatter #8 Skrevet 22. april Krinoline skrev (1 time siden): Helt ufattelig og grotesk. Og dessverre er det ikke første gang slikt rammer barn som er adoptert, eller «bestilt» ved surrogati. Risikoen for misbruk og menneskehandel er dessverre helt reell ved eksempelvis surrogati, særlig der både egg og sæd er fra ukjente donorer. Det burde være mer oppmerksomhet rundt dette. De forferdeligste ting skjer selvsagt også i «vanlige» familier, men man MÅ være ekstra forsiktig ved adopsjon, fosterhjem og surrogati der den biologiske forankringen mangler, det er antakelig mer risiko for at forferdelige mennesker misbruker forsvarsløse barn i slike settinger. Helt grusomt. Her er jeg for dødsstraff, altså. Får frysninger jeg! Er så naiv at jeg ikke har tenkt på at dette kan skje i det hele tatt. I mitt hode er det 100% umulig å skade en uskyldig liten baby. Fatter ikke at det er mulig. Har heller ikke tenkt over at sannsynligheten er større for de barna som er «bestilt» inn i denne verden. Verden har tatt helt av. Nå må vi faktisk trykke på stopp-knappen snart og gå tilbake til en tid der verden var mindre konstruert! En levende liten baby er ikke en leke man bare kan bestille 😭 2
Thildamor Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april Seksuell misbruk av barn i alle aldre, voksne og dyr skjer hver eneste dag. Har en ikke fått med seg det så har en levd et temmelig beskyttet liv. Det har nok forekommet til alle tider, så noe nytt under solen er det nok ikke. 1 1
Gratis Skrevet 22. april #10 Skrevet 22. april Det viktigste her er at disse 2 personene ikke ser dagslys igjen. 2 2
keops Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Vondt i hele kroppen etter å ha lest denne saken. Vet ikke hva man skal si egentlig. Vanskelig å forstå at noen kan være så ondskapsfulle, men bevisene er jo der. Mitt utgangspunkt er at dødsstraff er feil, men tankene går jo når man blir gjort klar over hvor ille ting kan gå. Ja, rehabilitering er veien å gå men ikke for alle. Hva er poenget med å rehabilitere noen som har gjort noe så utilgivelig som dette? Håper bevisstheten rundt adopsjon og surrogati øker. Verden er full av små og store barn som ikke har omsorgspersoner, vi bør vel heller satse på å ta oss av de som allerede er født heller enn å produsere barn på bestilling. 2 1
Gratis Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april keops skrev (2 minutter siden): Vondt i hele kroppen etter å ha lest denne saken. Vet ikke hva man skal si egentlig. Vanskelig å forstå at noen kan være så ondskapsfulle, men bevisene er jo der. Mitt utgangspunkt er at dødsstraff er feil, men tankene går jo når man blir gjort klar over hvor ille ting kan gå. Ja, rehabilitering er veien å gå men ikke for alle. Hva er poenget med å rehabilitere noen som har gjort noe så utilgivelig som dette? Håper bevisstheten rundt adopsjon og surrogati øker. Verden er full av små og store barn som ikke har omsorgspersoner, vi bør vel heller satse på å ta oss av de som allerede er født heller enn å produsere barn på bestilling. Merkelig at disse to kan ta over denne lille gutten, utføre slik ondskap UTEN at de har gjort noe negativt tidligere som burde diskvalifisert dem?
keops Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Gratis skrev (2 minutter siden): Merkelig at disse to kan ta over denne lille gutten, utføre slik ondskap UTEN at de har gjort noe negativt tidligere som burde diskvalifisert dem? Ja, det er merkelig. England dette, husker med gru Fred og Rose West. De fikk jo også drive på i mange år med misbruk og drap av både barn og voksne. Mens de bodde i ulike, vanlige nabolag. Verden er syk, det er helt sikkert. 2
Virrevirrevapp Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april Jeg blir glad når jeg ser sånne saker. IKKE fordi jeg vil at barn skal misbrukes seksuelt, tortureres og dø, men fordi det har blitt dokumentert, oppdaget og nå fører til rettsak i stedet for å bli sett på som et uhell med døden til følge. Mange syke folk og jeg håper alle blir tatt. 2 2
LeveMannen Skrevet 24. april #15 Skrevet 24. april Enda værre med alle "munchausen by proxy" sakene hvor kvinner mishandler sine barn, ofte til døde. Og de blir så og si aldri straffet for det. Ofte oppdages det ikke en gang, og i flere saker har de flere døde barn fra før av når det oppdages, og disse andre døde barna er da også høyst sannsynlig blitt mishandlet til døde uten at noen har reagert på det. Det hele bunner ofte i at mora selv har et narsesistisk oppmerksomhetsbehov, og nyter oppmerksomheten hun får ved å ha et sykt barn. 1
Stina234 Skrevet 24. april #16 Skrevet 24. april Grusomt, fatter ikke hvordan noen kan gjøre noe slikt. 1
Katten.2.0 Skrevet 24. april #17 Skrevet 24. april LeveMannen skrev (9 timer siden): Enda værre med alle "munchausen by proxy" sakene hvor kvinner mishandler sine barn, ofte til døde. Og de blir så og si aldri straffet for det. Ofte oppdages det ikke en gang, og i flere saker har de flere døde barn fra før av når det oppdages, og disse andre døde barna er da også høyst sannsynlig blitt mishandlet til døde uten at noen har reagert på det. Det hele bunner ofte i at mora selv har et narsesistisk oppmerksomhetsbehov, og nyter oppmerksomheten hun får ved å ha et sykt barn. Hvordan er dette enda verre? Hvorfor skal man sette opp at barn mishandles til døde opp mot hverandre? Vi snakker om noe av det mest jævlige mennesker kan gjøre, og da oppfattes det som smått tonedøvt å komme inn med "[det er] enda værre med]". Det er litt som å dra inn på en innsamlingsaksjon for barn med beinkreft, og proklamere "Det er enda verre med de som lider av *sett inn tilfeldig annen dødelig sykdom*". Rart. 1 3
M.H85 Skrevet 24. april #18 Skrevet 24. april Angrer på at jeg trykket på linken. Nå ble jeg fysisk dårlig. Den lille vakre babyen. Fy faen har ikke ord,vil gråte 1 2
Kapt.Chat Skrevet 24. april #19 Skrevet 24. april Jeg har prinsippielt vært imot dødsstraff. Men akkurat denne saken får meg til å vippe over på det standpunktet at det er helt legitimt i visse tilfeller. Det gir jo ingen mening å bruke masse penger på å holde i live dette uvesenet som uansett aldri kan slippes ut i samfunnet igjen. Kanskje bruke vedkommende til forskning, for det må jo være noe som er alvorlig feilkoblet opp i hjernen, kanskje han kan komme litt til nytte for samfunnet, om forskning på han kunne gi noen svar som kan hjelpe til å averge noe sånt i fremtiden. 4
Anononyma Skrevet 25. april Forfatter #20 Skrevet 25. april Kapt.Chat skrev (7 timer siden): Jeg har prinsippielt vært imot dødsstraff. Men akkurat denne saken får meg til å vippe over på det standpunktet at det er helt legitimt i visse tilfeller. Det gir jo ingen mening å bruke masse penger på å holde i live dette uvesenet som uansett aldri kan slippes ut i samfunnet igjen. Kanskje bruke vedkommende til forskning, for det må jo være noe som er alvorlig feilkoblet opp i hjernen, kanskje han kan komme litt til nytte for samfunnet, om forskning på han kunne gi noen svar som kan hjelpe til å averge noe sånt i fremtiden. Delvis enig. Men, jeg tilbrakte 5 min på tiktok og fant fullt navn og bilde på uhyret som drepte lille Preston. Det betyr at andre innsatte i fengselet garantert har fått informasjon. Forhåpentligvis blir han plaget og torturert av andre innsatte, som forhåpentligvis gjør akkurat det samme mot han som han gjorde mot den skjønne lille engelen. I mange utenlandske fengsler lar de andre innsatte herje fritt med sånne udyr, så kanskje det er bedre å holde dritten i live de neste 50 årene fordi hver dag av de 50 årene vil bli en ny dag i helvete. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå