Gå til innhold

Japansk blowjob er vitenskap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Japan får minst 10000 menn daglig tømt seg i en egen blowjob industri. De ansatte gjør unna 10-12 menn pr. vakt, og det sies at tjenesten er selvmordsdempende for menn i et land med høy andel mannlige selvmord. For å få betalt må mennene ejakulere i munnen innen 20 min.

Her er teknikkene som bygger på vitenskap om den optimale blowjob:

https://kirarach.com/fellatio/#index_id1

Anonymkode: 5f0ea...a17

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan grunnleggende japansk, men er ingen ekspert.

Siden du linker til er tips til sexarbeidere. Prostitusjon er ulovlig i Japan, selv om det finnes et grovmarked. Uten at jeg skal si det for sikkert er dette kun ment som humor. En av artiklene skriver om hvordan du kan unngå å betale bøter.

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (9 minutter siden):

Kan grunnleggende japansk, men er ingen ekspert.

Siden du linker til er tips til sexarbeidere. Prostitusjon er ulovlig i Japan, selv om det finnes et grovmarked. Uten at jeg skal si det for sikkert er dette kun ment som humor. En av artiklene skriver om hvordan du kan unngå å betale bøter.

Pink Salon's er lovlige fordi å gi oralsex ikke regnes som seksuelle tjenester i Japan.

Disse stedene er registrert som restauranter med "noget attåt" og må servere te eller en drink for å være lovlige.

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten var teknikken mitt poeng...

Skrevet

Stakkars damer 

• Liker 12
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Fytterakkern, høres stusselig ut å måtte betale for sex, altså. Noe av det diggeste med sex er jo at andre vil ha sex med deg fordi de digger deg.

Hva med å bli en så ålreit kar at damer vil ha sex med deg helt frivillig, altså uten at du må betale dem?

Anonymkode: 2bcf8...6b7

• Liker 11
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
Ahmed7777 skrev (8 minutter siden):

Stakkars damer 

Enig, det virker helt absurd at unge studinner orker å slurpe i seg 10-12 skitne og stinkende peniser på en 6 timers arbeidsdag, for 1500 dagen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fytterakkern, høres stusselig ut å måtte betale for sex, altså. Noe av det diggeste med sex er jo at andre vil ha sex med deg fordi de digger deg.

Hva med å bli en så ålreit kar at damer vil ha sex med deg helt frivillig, altså uten at du må betale dem?

Dette er i Japan, kun for japanesere...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er i Japan, kun for japanesere...

Tror det heter japanere. Tror forøvrig de færreste folk hadde giddet en sånn jobb med mindre de fikk minst dobbelt så mye betalt som på en annen ufaglært jobb. 

Og så skjønner jeg ikke feilkoblinga i huet til disse mennene, damene er jo ikke interessert...

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det heter japanere. Tror forøvrig de færreste folk hadde giddet en sånn jobb med mindre de fikk minst dobbelt så mye betalt som på en annen ufaglært jobb. 

Og så skjønner jeg ikke feilkoblinga i huet til disse mennene, damene er jo ikke interessert...

De får 4-5 mer betalt enn en vanlig jobb, men så får kvinner vesentlig dårligere betalt enn menn i Japan.

Kulturen er helt annerledes, og dette har pågått i mange århundrer.

AnonymBruker
Skrevet

Så helt vanlig å betale for sex.

Anonymkode: dfc18...87a

AnonymBruker
Skrevet

Tråden var ment som manual for perfekt avsuging, ikke debatt om prostitusjon.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig, det virker helt absurd at unge studinner orker å slurpe i seg 10-12 skitne og stinkende peniser på en 6 timers arbeidsdag, for 1500 dagen. 

Hva får deg til å tro det?

Det er rimelig å tro at de fleste studiner vil elske en slik jobb. 

Anonymkode: e7901...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Dette var bare ekkelt og sykt avtennende, æsj.

Anonymkode: 7033a...83e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men fremdeles har de et høyt tall på selvmord blant menn. Japan har et stort problem med selvmord. De er på 14. plass med 30,13 pr 100k i 2013 for menn (16,10 i Norge). https://worldpopulationreview.com/country-rankings/suicide-rate-by-country

Denne såkalte effekten av ‘teknikken’ tror jeg ikke noe på. Det er kun en unnskylding for å utnytte kvinner, typisk Japan. 

Anonymkode: 9e177...f95

• Liker 10
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men fremdeles har de et høyt tall på selvmord blant menn. Japan har et stort problem med selvmord. De er på 14. plass med 30,13 pr 100k i 2013 for menn (16,10 i Norge). https://worldpopulationreview.com/country-rankings/suicide-rate-by-country

Denne såkalte effekten av ‘teknikken’ tror jeg ikke noe på. Det er kun en unnskylding for å utnytte kvinner, typisk Japan. 

Anonymkode: 9e177...f95

Teknikken er ikke et trosspørsmål, men vitenskap.

Statistikken viser nettopp behov for bedring som Japan har, og de ser på en rask og billig avsuging på vei hjem fra en stressende jobb som helsebringende.

AnonymBruker
Skrevet

Tråden var ment som manual for perfekt avsuging...

Høres ut som du prater om reklame for en støvsuger.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du prater om reklame for en støvsuger.

Mulig det, men følg rådene, så tipper jeg partner blir fornøyd.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulig det, men følg rådene, så tipper jeg partner blir fornøyd.

Kan du oversette? 

Anonymkode: c14ec...a37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...