Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette studiet? Skulle ønske det var samlingsbasert da jeg ikke bor i Stavanger. Er det noen som har oversikt over fag som kan si noe om undervisningen er konsentrert eller om den er spredt, så man må være bosatt i Stavanger? Har fått vite at jeg kan ta studiet over lengre tid enn 2 år, men det hjelper lite hvis forelesningene ikke er slik at jeg kan reise dit. Får ikke sett timeplan når jeg ikke er student der selv.

Synes det er litt gammeldags at studiet kun er campusbasert, og at de ikke legger opp til noe nettbasert undervisning. 

Anonymkode: 2d732...7ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen som har erfaring med dette studiet? Skulle ønske det var samlingsbasert da jeg ikke bor i Stavanger. Er det noen som har oversikt over fag som kan si noe om undervisningen er konsentrert eller om den er spredt, så man må være bosatt i Stavanger? Har fått vite at jeg kan ta studiet over lengre tid enn 2 år, men det hjelper lite hvis forelesningene ikke er slik at jeg kan reise dit. Får ikke sett timeplan når jeg ikke er student der selv.

Synes det er litt gammeldags at studiet kun er campusbasert, og at de ikke legger opp til noe nettbasert undervisning. 

Anonymkode: 2d732...7ad

send en epost til kursansvarlig, vedk kan svare deg på alt dette. 

Anonymkode: 6161d...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...