Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 12:04 #1 Skrevet tirsdag kl. 12:04 Jeg fant ut at jeg skulle se på det, og fikk helt klart vibber til Charterfeber.😝 Noen burde vært beskyttet mot seg selv, og nesten vondt å se hvordan de blir utnyttet for å lage TV. Tenker på familiene deres, og hvordan de reagerer. Episoden sist var bl.a. om to (tydeligvis alkoholikere) som drakk sprit midt på lyse dagen på båten, på vei til sentrum av Fredrikshavn og tilbragte dagen på stedets pub. Og hun som kun kjøpte smør på kjøpesenteret og spiste det rett fra pakka som potetgull. Den eneste nogenlunde vettuge var han som hadde med seg el.sykkel og syklet ut på bygda. Tror ikke jeg kommer til å se på mer, for det var mer vondt enn gøy. Noen andre som ser på? 1
Lunabelle Skrevet tirsdag kl. 17:40 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:40 Hanne67 skrev (5 timer siden): Jeg fant ut at jeg skulle se på det, og fikk helt klart vibber til Charterfeber.😝 Noen burde vært beskyttet mot seg selv, og nesten vondt å se hvordan de blir utnyttet for å lage TV. Tenker på familiene deres, og hvordan de reagerer. Episoden sist var bl.a. om to (tydeligvis alkoholikere) som drakk sprit midt på lyse dagen på båten, på vei til sentrum av Fredrikshavn og tilbragte dagen på stedets pub. Og hun som kun kjøpte smør på kjøpesenteret og spiste det rett fra pakka som potetgull. Den eneste nogenlunde vettuge var han som hadde med seg el.sykkel og syklet ut på bygda. Tror ikke jeg kommer til å se på mer, for det var mer vondt enn gøy. Noen andre som ser på? Er det ikke omtrent 8-10 år siden det gikk på tv?
Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 21:31 Forfatter #3 Skrevet tirsdag kl. 21:31 Lunabelle skrev (3 timer siden): Er det ikke omtrent 8-10 år siden det gikk på tv? Det er mulig det, men går nå også, på TVNorge. 1
Angelheart2 Skrevet onsdag kl. 06:02 #4 Skrevet onsdag kl. 06:02 Det er vel hele konseptet bak Charterfeber, Danskebåten og disse Camping-programmene - å trekke frem en hel del med mennesker som burde vært beskyttet mot seg selv. Et skikkelig usmakelig konsept, spør du meg. Jeg kjenner godt en som var med på flere av disse programmene og han burde absolutt ikke vært med på slike program, men han ble castet igjen og igjen uten at det var noen voksne på vakt som kunne se at dette var uheldig. Men, jo... det er mange år siden disse programmene gikk og jeg tenker flere av de som var med den gang ikke er så fornøyde med at dette blir trukket frem igjen til stadighet... 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå