AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april I dag hadde jeg siste innbetaling på lånet som min ex tok i mitt navn uten min viten. Det er altså en så enorm lettelse og befrielse å endelig være ferdig med den dritten!! Har ikke ord som kan forklare det. Vi gjorde det slutt for 23 år siden! Tok meg enda 4 år før jeg oppdaget lånet. På det tidspunktet var jeg alvorlig syk og klarte ikke ta nok tak i det, så stolte på ex som sa han hadde ordnet opp i det... Enda 5 år gikk, jeg tenkte ikke mer på lånet for det var jo ordnet opp i, og jeg hørte ikke et pip fra noen om det. Jeg fikk helsa i orden, kom jeg i jobb og kjøpte meg hus - da smalt det! Jeg fikk plutselig krav på 300.000,- som måtte betales omgående ellers ble huset tvangssolgt 😱 Kom ingen vei med noen, sto bom fast med lån på 300.000,- Hadde "snill" bank, så fikk låne penger av dem til å betale ut - og i dag er jeg altså ferdig med det ekstra lånet! NYDELIG følelse! Har plutselig mange ekstra tusen i mnd 🍾🥳 Kan kanskje unne meg nye klær eller en ferietur... Har fortsatt ikke tilgitt exen nei... Anonymkode: 97bd8...081 2 23
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Gratulerer så mye med nedbetalt lån😃 Anonymkode: 00af7...290
Moens Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Herregud så deilig! Gratulerer!! Sinnsykt bra jobbet!🎉🎉🎉
Macro Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Gratuler, så digg🎉👌😁 håper eksen din ikke har en fullt så bra dag.
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): I dag hadde jeg siste innbetaling på lånet som min ex tok i mitt navn uten min viten. Det er altså en så enorm lettelse og befrielse å endelig være ferdig med den dritten!! Har ikke ord som kan forklare det. Vi gjorde det slutt for 23 år siden! Tok meg enda 4 år før jeg oppdaget lånet. På det tidspunktet var jeg alvorlig syk og klarte ikke ta nok tak i det, så stolte på ex som sa han hadde ordnet opp i det... Enda 5 år gikk, jeg tenkte ikke mer på lånet for det var jo ordnet opp i, og jeg hørte ikke et pip fra noen om det. Jeg fikk helsa i orden, kom jeg i jobb og kjøpte meg hus - da smalt det! Jeg fikk plutselig krav på 300.000,- som måtte betales omgående ellers ble huset tvangssolgt 😱 Kom ingen vei med noen, sto bom fast med lån på 300.000,- Hadde "snill" bank, så fikk låne penger av dem til å betale ut - og i dag er jeg altså ferdig med det ekstra lånet! NYDELIG følelse! Har plutselig mange ekstra tusen i mnd 🍾🥳 Kan kanskje unne meg nye klær eller en ferietur... Har fortsatt ikke tilgitt exen nei... Anonymkode: 97bd8...081 Han der skulle vært satt i gapestokk på rådhusplassen i Oslo Men gratulerer til deg, er så glad på dine vegne at det er over nå, for hans del håper jeg han aldri sover godt resten av livet. Anonymkode: 46537...31c 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Nesten fælt å si gratulerer fordi du har måtte betale det, men vil gratulere med den enorme lettelsen og å ha blitt kvitt det kreket av en mann, håper helsen er bra nå! Og at du unner deg selv noe denne uken for å feire deg selv. Anonymkode: ea00d...bac 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Tusen takk. Føles vidunderlig 😊 Må nok vente til neste mnd med å unne meg noe da, men DA skal jeg virkelig unna meg noe ja 😁😁 Anonymkode: 97bd8...081 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk. Føles vidunderlig 😊 Må nok vente til neste mnd med å unne meg noe da, men DA skal jeg virkelig unna meg noe ja 😁😁 Anonymkode: 97bd8...081 Håper det er bilde av trynet hans som du angriper opp med høygaffel 😁 Anonymkode: 46537...31c
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Ah, så fantastisk! Gratulerer så mye! 💪 Anonymkode: ed672...395
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april Så bra gjort! Da må du feire. Må være fantastisk godt å få den børen av skuldrene ❤️ Anonymkode: 2e84d...104
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå