Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag hadde jeg siste innbetaling på lånet som min ex tok i mitt navn uten min viten. 

Det er altså en så enorm lettelse og befrielse å endelig være ferdig med den dritten!! Har ikke ord som kan forklare det. 

Vi gjorde det slutt for 23 år siden! Tok meg enda 4 år før jeg oppdaget lånet. På det tidspunktet var jeg alvorlig syk og klarte ikke ta nok tak i det, så stolte på ex som sa han hadde ordnet opp i det...  Enda 5 år gikk, jeg tenkte ikke mer på lånet for det var jo ordnet opp i, og jeg hørte ikke et pip fra noen om det. Jeg fikk helsa i orden, kom jeg i jobb og kjøpte meg hus  - da smalt det! Jeg fikk plutselig krav på 300.000,- som måtte betales omgående ellers ble huset tvangssolgt 😱 

Kom ingen vei med noen, sto bom fast med lån på 300.000,-  

Hadde "snill" bank, så fikk låne penger av dem til å betale ut - og i dag er jeg altså ferdig med det ekstra lånet! NYDELIG  følelse! Har plutselig mange ekstra tusen i mnd 🍾🥳  Kan kanskje unne meg nye klær eller en ferietur... 

Har fortsatt ikke tilgitt exen nei... 

Anonymkode: 97bd8...081

• Liker 2
  • Hjerte 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye med nedbetalt lån😃

Anonymkode: 00af7...290

Skrevet

Herregud så deilig! Gratulerer!! Sinnsykt bra jobbet!🎉🎉🎉

Skrevet

Gratuler, så digg🎉👌😁 håper eksen din ikke har en fullt så bra dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

I dag hadde jeg siste innbetaling på lånet som min ex tok i mitt navn uten min viten. 

Det er altså en så enorm lettelse og befrielse å endelig være ferdig med den dritten!! Har ikke ord som kan forklare det. 

Vi gjorde det slutt for 23 år siden! Tok meg enda 4 år før jeg oppdaget lånet. På det tidspunktet var jeg alvorlig syk og klarte ikke ta nok tak i det, så stolte på ex som sa han hadde ordnet opp i det...  Enda 5 år gikk, jeg tenkte ikke mer på lånet for det var jo ordnet opp i, og jeg hørte ikke et pip fra noen om det. Jeg fikk helsa i orden, kom jeg i jobb og kjøpte meg hus  - da smalt det! Jeg fikk plutselig krav på 300.000,- som måtte betales omgående ellers ble huset tvangssolgt 😱 

Kom ingen vei med noen, sto bom fast med lån på 300.000,-  

Hadde "snill" bank, så fikk låne penger av dem til å betale ut - og i dag er jeg altså ferdig med det ekstra lånet! NYDELIG  følelse! Har plutselig mange ekstra tusen i mnd 🍾🥳  Kan kanskje unne meg nye klær eller en ferietur... 

Har fortsatt ikke tilgitt exen nei... 

Han der skulle vært satt i gapestokk på rådhusplassen i Oslo :kjempesinna:

Men gratulerer til deg, er så glad på dine vegne at det er over nå, for hans del håper jeg han aldri sover godt resten av livet. 

Anonymkode: 46537...31c

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer 🍾

Skrevet

Gratulerer og kos deg MASSE ♥️

AnonymBruker
Skrevet

Nesten fælt å si gratulerer fordi du har måtte betale det, men vil gratulere med den enorme lettelsen og å ha blitt kvitt det kreket av en mann, håper helsen er bra nå! Og at du unner deg selv noe denne uken for å feire deg selv. 

Anonymkode: ea00d...bac

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk. Føles vidunderlig 😊 

Må nok vente til neste mnd med å unne meg noe da, men DA skal jeg virkelig unna meg noe ja 😁😁 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tusen takk. Føles vidunderlig 😊 

Må nok vente til neste mnd med å unne meg noe da, men DA skal jeg virkelig unna meg noe ja 😁😁 

Håper det er bilde av trynet hans som du angriper opp med høygaffel 😁

Anonymkode: 46537...31c

AnonymBruker
Skrevet

Ah, så fantastisk! Gratulerer så mye! 💪

Anonymkode: ed672...395

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer 🥰 

Anonymkode: 2330b...f03

AnonymBruker
Skrevet

👌💗

Anonymkode: c93b7...530

AnonymBruker
Skrevet

Så bra gjort! Da må du feire. Må være fantastisk godt å få den børen av skuldrene ❤️

Anonymkode: 2e84d...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...