Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en fin oppskrift på Ullsokker i herrestørrelse som kan deles/ er gratis? 

Anonymkode: 10798...f99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har et bibliotek i nærheten, så er jeg ganske sikker på at de har bøker med oppskrift på sokker.👍

Anonymkode: 9ce2f...7ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, jeg har verdens enkleste oppskrift på ullsokk. Hælen blir alltid super fin, og det går fort å strikke den. Jeg lærte den av ei gammel dame. 
skjønner bare ikke hvordan jeg skulle ha forklart den skriftlig. Det er en helt annen måte å strikke hæl på, enn det mange gjør. 

Anonymkode: b05d0...04f

AnonymBruker
Skrevet
On 4/21/2026 at 12:27 PM, AnonymBruker said:

Noen som har en fin oppskrift på Ullsokker i herrestørrelse som kan deles/ er gratis? 

Hun  forklarer veldig godt, synes jeg. 

Anonymkode: 0c760...c21

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 8.21):

antivirus-programmet på pcen min likte IKKE den siden. 

Det var det første treffet jeg fikk på blueberry waffle på norsk. Standardoppskriften jeg bruker på herresokker.

Anonymkode: 81aa3...551

Skrevet (endret)

Jeg bruker dette garnet til20260502_103511.thumb.jpg.f1d6553f8e2d0abe25b3cf6574ed806f.jpg sokker på 3,5mm pinner. Legger opp 60masker strikker 1 rett og 1 vrang- bord på 5cm så feller jeg 4 masker og strikker 3 rett og 1 vrang resten. Forsyver vrangmasken mot venstre for hver 3 runde på ene sokken ( forsyver vrangmasken for hver 3 runde mot høyre på den andre sokken ) jeg strikker meg nedover til tåen, slipper å strikke hel da dette er spiralsokker. Trenger ingen oppskrift på disse sokkene da de er veldig enkle å strikke. De passer utmerket på mine føtter hvertfall.                                                           Herrestørrelse: 64 masker på vrangborden og 60 masker resten.

Endret av fugl fønix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...