Gå til innhold

Perimenopause Trondheim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen som vet om noen gyn som er dyktig på perimenopause i Trondheim. Ser det tipses mye om Helena Enger, men hun er i Oslo og det hjelper ikke meg. Jeg har alle symptomer på perimenopause, men blodprøver og eggstokker er fine så da får jeg ikke noe annet enn "lykke til videre" av gyn og fastlege... Er skikkelig hemmet i hverdagen, går på aap og klarer knapt å jobbe noe som helst. 

Anonymkode: 5ea23...c3a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Noen som vet om noen gyn som er dyktig på perimenopause i Trondheim. Ser det tipses mye om Helena Enger, men hun er i Oslo og det hjelper ikke meg. Jeg har alle symptomer på perimenopause, men blodprøver og eggstokker er fine så da får jeg ikke noe annet enn "lykke til videre" av gyn og fastlege... Er skikkelig hemmet i hverdagen, går på aap og klarer knapt å jobbe noe som helst. 

Liv Bente romunstad er den beste gynekologen i Trondheim.

Anonymkode: b397a...9f0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du perimenopause er årsaken? Er du utredet for andre ting?

Anonymkode: 16117...ab2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du perimenopause er årsaken? Er du utredet for andre ting?

Anonymkode: 16117...ab2

Jeg er utredet for alt legen kan komme på (stoffskifte, hjertesykdom, alt av blodprøver/eventuelle mangler). 

Jeg sliter med hårtap, tørr hud, oppvåkninger, nattesvette, hjernetåke, utmattelse, hodepine, svimmelhet, uregelmessig menstruasjon, periodevis nedstemthet, null sexlyst. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte vektoppgang og manglende blærekontroll (oppstått uten sammenheng med fødsel) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...