Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at eksen løy om sterilisering,  og nå føler jeg meg bare dum, jeg trodde på han i alle år, selv etter at jeg ble gravid og vi fikk et barn sammen, han sto på sitt og jeg googlet og slo meg til ro med at det faktisk kunne skje, jeg har fortalt historien videre til mange, da jeg følte det var litt spesielt fordi det er så sjeldent. Jeg elsker barnet vårt, det gjør også eksen min, men jeg klarer likevel ikke å legge fra meg hvor forrådt og dum jeg føler meg nå. Han har løyet ganske mye om både større og mindre ting, så jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg kunne tro så lenge på dette etter svangerskap og alt, og han krevde ikke engang farskapstest som jeg vil tro menn flest i samme situasjon ville krevd. Har flere opplevd lignende, og hvordan ville du reagert om du opplevde noe slikt?

Anonymkode: b9c8c...7ee

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært et stort svik, og det hadde nok vært slutten på forholdet, for jeg kunne aldri ha stolt på han igjen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke sammen lenger, det har vi ikke vært på mange år, sønnen vår er nå 10 år..

SPOCA skrev (1 minutt siden):

Det hadde vært et stort svik, og det hadde nok vært slutten på forholdet, for jeg kunne aldri ha stolt på han igjen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (1 minutt siden):

Heldigvis er de ekser.

Hva førte til bruddet da TS?

Anonymkode: 9a5f4...f05

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er ikke sammen lenger, det har vi ikke vært på mange år, sønnen vår er nå 10 år..

Heldigvis er de ekser.

Hva førte til bruddet da TS?

Det skjønner jeg, jeg skrev svar til hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde opplevd lignende.

Det er bra han er en eks, tenker jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det som førte til bruddet var at jeg tok han i flere løgner og at han dekket over løgnene sine med nye løgner, jeg orket ikke mer, men likevel har jeg trodd på han med dette hele veien, jeg tenkte at sånne ting lyger man virkelig ikke om..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som førte til bruddet var at jeg tok han i flere løgner og at han dekket over løgnene sine med nye løgner, jeg orket ikke mer, men likevel har jeg trodd på han med dette hele veien, jeg tenkte at sånne ting lyger man virkelig ikke om..

Det er bra du klarte å ende det. Det er ikke enkelt. Veldig bra jobbet av deg. Vær stolt av deg selv.

Men finn deg en psykolog. Kanskje du har jobb med forsikring som kan brukes på det, eller kanskje det er psykolog tilknyttet arbeidsplassen også. Uansett - det er verdt det. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan vet du at han faktisk har løyet om steriliseringen? For det kan jo skje….

Anonymkode: dbfd7...6ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvordan vet du at han faktisk har løyet om steriliseringen? For det kan jo skje….

Anonymkode: dbfd7...6ef

Ifølge historien han fortalte meg så steriliserte han seg på en tidligere eks sin oppfordring fordi hun allerede hadde barn og ikke ønsket flere.  Denne tidligere eksen  jobber med en venninne av meg som spurte henne ut litt og fikk da avkreftet alt, ikke ønsket hun at han skulle sterilisere seg og ikke har noe sånt funnet sted så lenge de var et par, hun bekreftet også at denne mannen lyger om alt . Og det gir mening for meg nå. 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan en psykolog gjøre noe i slike saker? Men jo kansje det vil gjøre meg godt å bearbeide følelsene jeg sitter med nå, jeg vet ikke engang hvordan jeg kan forklare det.. men for all del er jeg utrolig glad for at min sønn kom til verden❤️ ingenting endrer seg der

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For en fyr 😅😅😅

TS, har han noen gode egenskaper? 🙈🙈

Anonymkode: fe710...585

AnonymBruker
Skrevet

For en fyr 😅😅😅

TS, har han noen gode egenskaper? 🙈🙈

Anonymkode: fe710...585

Helt sikkert, men de har jeg isåfall glemt helt

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har akkurat funnet ut at eksen løy om sterilisering,  og nå føler jeg meg bare dum, jeg trodde på han i alle år, selv etter at jeg ble gravid og vi fikk et barn sammen, han sto på sitt og jeg googlet og slo meg til ro med at det faktisk kunne skje, jeg har fortalt historien videre til mange, da jeg følte det var litt spesielt fordi det er så sjeldent. Jeg elsker barnet vårt, det gjør også eksen min, men jeg klarer likevel ikke å legge fra meg hvor forrådt og dum jeg føler meg nå. Han har løyet ganske mye om både større og mindre ting, så jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg kunne tro så lenge på dette etter svangerskap og alt, og han krevde ikke engang farskapstest som jeg vil tro menn flest i samme situasjon ville krevd. Har flere opplevd lignende, og hvordan ville du reagert om du opplevde noe slikt?

Interesant lese! Hører kun om damer som lyver om de går på "pilla"..

Svik er det uansett! Merkelig lyve om slikt😱😱

Anonymkode: 86c1e...9fb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan faktisk kjenne meg igjen i dette.. Var sammen med en fyr som viste seg å være lystløgner, men det fant jeg jo såklart ikke ut før det var for sent. Han fortalte at han mest sannsynlig ikke var i stand til å få barn, med tårer i øynene og virket berørt og bekymret.. Dette var jo selvfølgelig kun for å få sympati.. Jeg ble gravid ganske fort etter at jeg sluttet på p-piller..

Anonymkode: 35073...eea

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kan en psykolog gjøre noe i slike saker? Men jo kansje det vil gjøre meg godt å bearbeide følelsene jeg sitter med nå, jeg vet ikke engang hvordan jeg kan forklare det.. men for all del er jeg utrolig glad for at min sønn kom til verden❤️ ingenting endrer seg der

En psykolog jobber med å åpne opp folk, så du trenger ikke ha en plan for hvor du begynner annet enn hva du skrev i HI.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor sa han at han var sterilisert? Var det pga at han slapp kondom? Og ikke forsto konsekvensene?

Anonymkode: e7525...a95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor sa han at han var sterilisert? Var det pga at han slapp kondom? Og ikke forsto konsekvensene?

Anonymkode: e7525...a95

Aner ikke, jeg tror ærlig talt han lyger for å lyge. Han har løyet på seg alvorlige sykdommer også, familiemedlemmer som har blitt drept (da familiemedlemmer som aldri har eksistert) ,om eiendommer han påstår han har og mye annet.. alt han sier er løgn , hvorfor ? Ingen ide...

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper du har bidraget gjennom NAV. 

Anonymkode: 59b96...8a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Håper du har bidraget gjennom NAV. 

Anonymkode: 59b96...8a7

Ja , selvfølgelig, stoler ikke på han der heller 

• Hjerte 4
Gjest Masja
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det er så uvanlig at man først etterpå innser flere ting som i etterpåklokskapens lys er helt åpenbart, men der og da, mens man var investert i relasjonen og hadde fokuset på andre mønstere, så kunne man ikke se det. Vi har jo gjerne en confirmation bias, og når man står i det så vil man gjerne se etter de tingene som bekrefter at man er i en tygg relasjon, at man har gjort det rette valget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...