AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Jeg har ikke handlet på Bonprix før. La inn en bestilling, men da det kom opp informasjon om levering, sto det bare noe om at pakken blir sendt til nærmeste Postnord utleveringssted. Jeg er vant til at man kan velge mellom pakkeautomat og utleveringssted når man bestiller på nett, og ble overrasket. Men kanskje jeg har misforstått? Blir glad om noen kan svare meg ❤️ Anonymkode: adf83...26b
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Nei, de har alltid kun sendt til leveringstid for meg. Anonymkode: 16798...099 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Dette har jeg brent meg på, for de sender ikke til pakkeautomat, nei. Nærmeste PostNord-leveringssted viste seg å være et par mil unna. Bestiller ikke fra dem igjen. Anonymkode: 98d05...07b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Bonprix pakker ofte i esker som er for store til pakkeautomat. Så tipper de har lagt seg på kun utleveringssted for å slippe problemet med pakker som er bestilt til automat er for store. Elsker Bonprix og har bestilt masse derifra, men har heldigvis utleveringssted midt imellom hjemme og jobben. Anonymkode: ee399...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Tusen takk for svar, kjære dere 🥰 ! Klem fra Ts Anonymkode: adf83...26b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå