AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:53 #1 Skrevet mandag kl. 19:53 Bestilte noen klær på Shein. Noen dager etterpå fikk jeg flere mailer om at "varen er refundert" ,og at det tok noen dager før pengene kom på konto. Det stod også "your refund request". Jeg har ikke bedt om det. Finner ikke noe på siden der at det er utsolgt heller. Det ser ut som det gjelder hele ordren. Noen som har opplevd lignende? Har handlet der en gang før,da fikk jeg det jeg bestilte. Anonymkode: 284cc...b9f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:01 #2 Skrevet mandag kl. 20:01 De kunne sikkert ikke gjennomføre ordren av ymse grunner. Anonymkode: 03203...78f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:05 #3 Skrevet mandag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kunne sikkert ikke gjennomføre ordren av ymse grunner. Anonymkode: 03203...78f Jada,sikkert en grunn,var bare så rart at det ikke stod noe om det. Så liksom ut som om det var jeg som hadde bedt om refusjon! Anonymkode: 284cc...b9f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:08 #4 Skrevet mandag kl. 20:08 Temu sender meg slike mail for å få meg til å handle der. Anonymkode: 01890...d8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå