AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei! finnes det ingen kalkulator hos lånekassen lengre? Jeg klarer ikke å finne ut hvor mye jeg kan få i lån/stipend Anonymkode: 653f8...9e3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei! finnes det ingen kalkulator hos lånekassen lengre? Jeg klarer ikke å finne ut hvor mye jeg kan få i lån/stipend Anonymkode: 653f8...9e3 Bare søk 100% alt, maks. Er det som er helt boss. Har du penger til overs, så kan du leke med de. Bitcoin, gull, fond, askjer og alt fra lav, medium til brutal Trumpist-nivå risiko 😂 Anonymkode: 67639...aea
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare søk 100% alt, maks. Er det som er helt boss. Har du penger til overs, så kan du leke med de. Bitcoin, gull, fond, askjer og alt fra lav, medium til brutal Trumpist-nivå risiko 😂 Anonymkode: 67639...aea I et annet liv kanskje😅 men med 3 barn og hus så er jeg mer avhengig av å få NOK til å kunne studere på fulltid Anonymkode: 653f8...9e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå