Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med en fyr i helgen i en annen by og vi byttet ikke kontaktinfo da jeg var tydelig på at jeg ikke var ute etter noe.

Han har nå lagt meg til på snap (fikk vite mitt fulle navn) men jeg vet ikke hvordan jeg skal respondere?

Tenkte det var uhøflig å overse, så kanskje godta og se om han skriver noe, for så å høflig avvise? Eller?

Anonymkode: 7c6a6...8f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blokkerer og går videre. 

Du var tydelig på dine grenser og han respekterer dem ikke. 

Jeg bare blokkerer når ons prøver å ta kontakt. Vi lagde en avtale på forhånd, som de må forholde seg til. 

Anonymkode: facfc...af7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje rett, er bare redd han kan forsøke å kontakte meg andre steder…

Jeg er i et åpent forhold men vi snakker ikke om/med dem vi har vært med, og jeg sa det til ham også.

ts

Anonymkode: 7c6a6...8f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha kontakt ville jeg latt være å legge vedkommende til. Folk med normale sosiale antenner lar det være med det.

Hvis han begynner å ty til flere sosiale medier, er mitt inntrykk at folk som er villige til det ikke nødvendigvis hadde latt seg stoppe av at du la han til på snap, for å fortelle han at du ikke vil ha kontakt, og så fjerne han igjen.

Anonymkode: 5e345...f37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende han tolka det som at du ikke var interessert i noe seriøst, men at han likevel tenker at dere kan ha sporadisk sex? 

Men det er jo bare å droppe å legge han til. Trenger ikke tenke på høflighet..

Anonymkode: 3279c...009

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han vil noe mer en ons. Mange kvinner tror at menn mister interessen etter sex men mange blir faktisk mer interessert. 

Du er ikke pliktig til å ha kontakt med han men hvorfor gir du et ons ditt fulle navn? Jeg pleier ikke gi menn jeg dater noen ganger, mitt fulle navn. 

Anonymkode: d8d8d...9c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva for en kynisk og asosial tilnærming sex og forhold dere har egentlig?

Å ha sex med noen går liksom kjempefint, men å kommunisere med vedkommende blir for intimt?

Og det er helt på jorde at en person du har hatt sex med håper på videre kontakt med deg som person?

Dere er klar over at sex fra naturen sin side er en mekanisme for å produsere barn, ikke sant? 

Håper denne tråden ikke er representativ av de fleste kvinners tankegang og oppførsel. 

Anonymkode: ad0e1...46b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 16.22):

Hva for en kynisk og asosial tilnærming sex og forhold dere har egentlig?

Å ha sex med noen går liksom kjempefint, men å kommunisere med vedkommende blir for intimt?

Og det er helt på jorde at en person du har hatt sex med håper på videre kontakt med deg som person?

Dere er klar over at sex fra naturen sin side er en mekanisme for å produsere barn, ikke sant? 

Håper denne tråden ikke er representativ av de fleste kvinners tankegang og oppførsel. 

Anonymkode: ad0e1...46b

Det er jo ikke vanlige forutsetninger, da kan du ikke forvente ”vanlig” kutyme heller. 

Det var et ons, ts hadde informert om at det stoppet der og ikke delt kontaktinfo.

Enig med deg i prinsipp, men du moraliserer i feil tråd.

Anonymkode: 0c9d8...dfb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...